AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 Hva hadde du gjort? Anonymous poster hash: b52d1...d7d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 Hva hadde jeg gjort hvis politet snakka til meg på byen?? Kan du være litt mer konkret??? Anonymous poster hash: acbf5...555
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #3 Skrevet 9. mai 2015 ååå. jeg svara oppafor Skjønna hva du mente nå. Haha. Åh så dum jeg er. lol. Jeg drakk offentlig x) Anonymous poster hash: acbf5...555
Gjest MissMa Skrevet 9. mai 2015 #4 Skrevet 9. mai 2015 Spørs om det er vennlig prat hvor de spør hvordan det går osv, eller om du har gjort noe galt..
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #5 Skrevet 9. mai 2015 Var kanskje litt utydelig i hovedinnlegget mente at du har gjort noe for å tiltrekke deg oppmerksomheten deres. Ikke nødvendigvis bare ulovlige ting:)Anonymous poster hash: b52d1...d7d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #6 Skrevet 9. mai 2015 Det spørs jo helt hva jeg hadde gjort da. Om jeg bare stod ute å hang ville jeg blitt fornærma og frekk. Spurt om de ikke hadde bedre å bruke tiden sin på enn å komme å mistenke meg bare fordi jeg er på det og det stedet eller har på meg de og de klærne. (Jeg ble stoppet en gang fordi jeg var på vei hjem fra kosekveld hos en venninde i joggebukse og de skulle lyse meg i øynene og ha rapport på hvor jeg hadde vært osv, veldig ubehagelig , de har ingenting med hvor jeg har vært og syntes det er frekt av de å forhåndsdømme folk på den måten) Om jeg hadde gjort noe, som f eks å tisse ute eller drikke på offentlig plass ville jeg vært hyggelig, prøvd å le og snakke det bort og beklaga meg. Anonymous poster hash: 457a9...9eb
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #7 Skrevet 9. mai 2015 Jeg prøvde å overtale en politimann til å slippe meg forbi noen sperringer slik at jeg skulle slippe å gå rundt bygget og sa at min far var politi. Og han bare "ååå hva heter han?" Og jeg bare "Blablablabla, men han jobber i *et annet fylke* "og han politimannen bare "haha, nei du må nok gå rundt". Faren min er politi da, men de kjente jo selvsagt ikke hverandre. Anonymous poster hash: 68220...82e 2
Gjest Keikolina Skrevet 9. mai 2015 #8 Skrevet 9. mai 2015 Gadd ikke å svare.De begynte å skrike til meg som jeg var tunghørt. Nyutdanna drittunger, trodde først de hadde kledd seg ut. De klikka på meg fordi jeg gikk over veien, trodde det var et gangfelt der jeg.
absinthia Skrevet 9. mai 2015 #9 Skrevet 9. mai 2015 Det har jeg - skjønt det var vel egentlig mer på bygda enn i byen de fleste gangene. Første gangen var 16 mai, jeg var 17 og han vi traff unnskylde seg pent fordi de dessverre ble nødt til å helle ut min hjemmebrent og sa at han skjønte det var litt bittert. De andre gangene ble jeg bedt om å gå en meter mot utestedet jeg var på, ellers ble de nødt til å konfiskere halvliteren fordi jeg var utenfor grensa for uteserveringen , og en gang før, var det den samme som helte ut spriten min da jeg var 17, som konfiskerte halvlitersglasset jeg ikke hadde lagt merke til at jeg gikk og drakk av og ikke hadde satt fra meg på utestedet, da jeg gikk på nach med noen kompiser. Høres ut som jeg er en drukkenbolt, men det er jeg altså ikke. Har et godt forhold til politiet, de gjør jo bare jobben sin i slike tilfeller.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #10 Skrevet 9. mai 2015 Det har jeg - skjønt det var vel egentlig mer på bygda enn i byen de fleste gangene. Første gangen var 16 mai, jeg var 17 og han vi traff unnskylde seg pent fordi de dessverre ble nødt til å helle ut min hjemmebrent og sa at han skjønte det var litt bittert. De andre gangene ble jeg bedt om å gå en meter mot utestedet jeg var på, ellers ble de nødt til å konfiskere halvliteren fordi jeg var utenfor grensa for uteserveringen , og en gang før, var det den samme som helte ut spriten min da jeg var 17, som konfiskerte halvlitersglasset jeg ikke hadde lagt merke til at jeg gikk og drakk av og ikke hadde satt fra meg på utestedet, da jeg gikk på nach med noen kompiser. Høres ut som jeg er en drukkenbolt, men det er jeg altså ikke. Har et godt forhold til politiet, de gjør jo bare jobben sin i slike tilfeller. Samme her, mange sånne små tilsnakk. Bygdepoliti Anonymous poster hash: 124db...845 1
absinthia Skrevet 9. mai 2015 #11 Skrevet 9. mai 2015 Samme her, mange sånne små tilsnakk. Bygdepoliti Anonymous poster hash: 124db...845 . Jeg synes at bygdepolitiet er ganske fantastiske. De behandler mange som ville fått tøff medfart i byene, på en god måte, fordi de kjenner bakgrunnen deres. De vet gjerne at notoriske" x " innerst inne er en bra fyr, som har mange gode sider, til tross for at han utagerende på byen, eller at y , er slik hun er, fordi hun ikke har hatt det så greit og kjenner hennes historie fra årevis tilbake. Dette gjør gjerne at både x og y, stoler mer på politiet og kan ha en slags dialog, selv om de ikke er så fryktelig glade for å bli hanket inn. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #12 Skrevet 9. mai 2015 . Jeg synes at bygdepolitiet er ganske fantastiske. De behandler mange som ville fått tøff medfart i byene, på en god måte, fordi de kjenner bakgrunnen deres. De vet gjerne at notoriske" x " innerst inne er en bra fyr, som har mange gode sider, til tross for at han utagerende på byen, eller at y , er slik hun er, fordi hun ikke har hatt det så greit og kjenner hennes historie fra årevis tilbake. Dette gjør gjerne at både x og y, stoler mer på politiet og kan ha en slags dialog, selv om de ikke er så fryktelig glade for å bli hanket inn. Helt enig, i alt. Anonymous poster hash: 124db...845
Puny Skrevet 9. mai 2015 #13 Skrevet 9. mai 2015 Jeg ble bedt om å helle ut ølen jeg drakk på offentlig sted, var ca. 20 tror jeg og ble dødsflau. Da jeg bodde i USA ble jeg mer herdet på å bli tilsnakket av politiet, der skjedde det hele tiden, utrolig irriterende....
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #14 Skrevet 9. mai 2015 Jeg prøvde å overtale en politimann til å slippe meg forbi noen sperringer slik at jeg skulle slippe å gå rundt bygget og sa at min far var politi. Og han bare "ååå hva heter han?" Og jeg bare "Blablablabla, men han jobber i *et annet fylke* "og han politimannen bare "haha, nei du må nok gå rundt". Faren min er politi da, men de kjente jo selvsagt ikke hverandre. Anonymous poster hash: 68220...82e Du får jo ikke spesialbehandling bare fordi faren din er politi hahahaha herregud Anonymous poster hash: 457a9...9eb 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #15 Skrevet 9. mai 2015 Du får jo ikke spesialbehandling bare fordi faren din er politi hahahaha herregudAnonymous poster hash: 457a9...9eb Klart man gjør Anonymous poster hash: b52d1...d7d
Christiania_Oslo Skrevet 10. mai 2015 #16 Skrevet 10. mai 2015 En gang så gikk jeg med en fyr så var en sånn typisk wannabe bad guy som liksom hata alt av politi da. Så idioten viste fingeren til noen politi folk og de kom og snakka til oss. Jeg ble litt snurt fordi jeg hadde jo ikke vist fingeren og har ingenting imot politi,så det var dårlig gjort av dem å bortvise meg og fra sentrum:( Hadde jo hasj på meg da så glad de ikke sjekka meg,hehehehe. En annen gang da jeg var 14 elns satt jeg utenfor Oslo S og venta på et tog som gikk 01. Da kom dem og spurte masse spm og jeg svarte at jeg skulle ta Ski toget. De trodde vel sikkert at det var noe feil da, men de trodde samtidig ikke på meg, da jeg begynte å gå for å ta toget,lot de meg ikke gå??? Endte at jeg mista toget og ringe mamma, de måtte kjøre meg hjem og mamma kjefta på dem:) En 3 gang snuste bikkja dems på meg, hadde en joint på meg. De skrev ned personalia og tok jointen men lot meg gå. Føler at mannlig politi er hyggelige, kvinnene skal liksom leke litt "se på meg jeg er jente og politi og såååå tøff!"...jaja,du får jo lettere krav på phs da såååå:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå