AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 har begynt å lakke neglene mine, men merket fort at h&m neglelakker ikke var det helt store. Har lest et par steder at essie og OPI er bra og relativt billige merker. Har kjøpt et par fra OPI og er hittil veldig fornøyd, men tenkte å kjøpe noen fra essie også. Er essie neglelakker bra, eller er det bortkastede penger?Anonymous poster hash: d8f01...c8f
PatrickBateman_ Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 Jeg er iallefall fornøyd Lett å få bra resultat. Sitter ikke noe spesielt lengre enn billiglakk da.
Minted Skrevet 9. mai 2015 #4 Skrevet 9. mai 2015 Jeg er fornøyd, har 5 stk. Isadora sine er også veldig bra, mange farger, og ofte tilbud. :-)
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #6 Skrevet 9. mai 2015 Takk for raskt svar dere skal bestille meg et par nå for å prøve, de kostet jo bare 88kr per stykk fra nettsiden jeg bestiller fra så blir ikke ruinert i allefallAnonymous poster hash: d8f01...c8f
Buddhahode Skrevet 9. mai 2015 #7 Skrevet 9. mai 2015 Du burde kjøpe top coaten, da holder den mye lengre 1
Gjest crazycatlady Skrevet 9. mai 2015 #8 Skrevet 9. mai 2015 Essie er bra, men OPI er de beste syns jeg. Isadora sine er også bra. Ingen av disse tester på dyr, noe som er veldig viktig for meg ihvertfall.
FantasDick Skrevet 9. mai 2015 #9 Skrevet 9. mai 2015 Jeg synes de er lette å legge, men trenger like mange lag og sitter like lenge/kort som andre lakker. Foretrekker OPI av de litt dyrere lakkene, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå