AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 Jeg har et problem. Jeg og bestevenninna liker samme gutt, noe som er vanskelig. Hun har crushet på han 1 år, og jeg har crushet på han i en måneds tid. Jeg har hele tiden sagt til hun at jeg ikke crusher på han, fordi jeg ikke vil skape drama ellerno. Hun er veldig usikker på seg selv og sier hele tiden: "han liker bare deg uansett, jeg er så stygg og ekkel, og du er så pen og perfekt", og jeg har hele tiden sagt at jeg ikke føler noe for han, og at jeg aldri ville gjort noe sånt. Greia er at han sa til meg idag: "Jeg vil bare ha 1 jente, og det er deg" og han har sagt til meg at han aldri kunne blitt sammen med bestevenninna mi, men vet likevel ikke hva jeg skal gjøre? Jeg vil ikke svikte henne, men det blir jo aldri de? Samtidig som jeg ikke vil miste han, fordi han er så snill og god? Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 7ef24...5d4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 Du dropper da ikke ei venninne for en fyr? Ei venninne holder ofte lengre enn en fyr gjør i din alder, dessuten gjør det veldig vondt å bli sviktet av ei venninne. Anonymous poster hash: b34e1...c6c 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #3 Skrevet 9. mai 2015 Jeg har et problem. Jeg og bestevenninna liker samme gutt, noe som er vanskelig. Hun har crushet på han 1 år, og jeg har crushet på han i en måneds tid. Jeg har hele tiden sagt til hun at jeg ikke crusher på han, fordi jeg ikke vil skape drama ellerno. Hun er veldig usikker på seg selv og sier hele tiden: "han liker bare deg uansett, jeg er så stygg og ekkel, og du er så pen og perfekt", og jeg har hele tiden sagt at jeg ikke føler noe for han, og at jeg aldri ville gjort noe sånt. Greia er at han sa til meg idag: "Jeg vil bare ha 1 jente, og det er deg" og han har sagt til meg at han aldri kunne blitt sammen med bestevenninna mi, men vet likevel ikke hva jeg skal gjøre? Jeg vil ikke svikte henne, men det blir jo aldri de? Samtidig som jeg ikke vil miste han, fordi han er så snill og god? Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 7ef24...5d4 først må han gjøre det klart for din venninne at det ikke blir dem, og så må du snakke med henne om hva som er greit eller ikke greit etter det. Anonymous poster hash: 7a71d...bf3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #4 Skrevet 9. mai 2015 Du dropper da ikke ei venninne for en fyr? Ei venninne holder ofte lengre enn en fyr gjør i din alder, dessuten gjør det veldig vondt å bli sviktet av ei venninne. Anonymous poster hash: b34e1...c6c Sa aldri at jeg skulle droppe venninna mi for en fyr? Anonymous poster hash: 7ef24...5d4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #5 Skrevet 9. mai 2015 Regner med dere er ganske unge ut fra måten du skriver på. Tenåra? Først; snakk ordentlig med henne, og få også han til å si fra til henne at det ikke kommer til å bli dem, da han ikke har følelser for henne. Anonymous poster hash: f9bcd...868
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #6 Skrevet 9. mai 2015 først må han gjøre det klart for din venninne at det ikke blir dem, og så må du snakke med henne om hva som er greit eller ikke greit etter det. Anonymous poster hash: 7a71d...bf3 Greia er at jeg ikke kan si til ho at jeg vet det.. Anonymous poster hash: 7ef24...5d4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #7 Skrevet 9. mai 2015 Kan jeg spørre om alderen deres? Anonymous poster hash: a8cff...565
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #8 Skrevet 9. mai 2015 Regner med dere er ganske unge ut fra måten du skriver på. Tenåra? Først; snakk ordentlig med henne, og få også han til å si fra til henne at det ikke kommer til å bli dem, da han ikke har følelser for henne. Anonymous poster hash: f9bcd...868 Vi er 16, og han er 18. Anonymous poster hash: 7ef24...5d4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #9 Skrevet 9. mai 2015 Kan jeg spørre om alderen deres? Anonymous poster hash: a8cff...565 Svarte akkurat på det, hehe Anonymous poster hash: 7ef24...5d4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #10 Skrevet 9. mai 2015 Svarte akkurat på det, hehe Anonymous poster hash: 7ef24...5d4 Ja, så det. Takk for svar. Anonymous poster hash: a8cff...565
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #12 Skrevet 9. mai 2015 Dersom du ikke vil miste venninnen din holder du det på et vennskapelig nivå med denne gutten her. At hun er så usikker på seg selv og at denne gutten ikke er interessert i henne gjør det jo bare enda verre, og jeg synes faktisk ikke du kan bruke dette for å rettferdiggjøre at du eventuelt blir sammen med han. Dersom du velger han mister du nok venninnen din. Du får avgjøre hva som er viktigst. Gutter kommer og går, mens venninner er jo som oftest vedvarende. Anonymous poster hash: 2a3dd...ed5
King in the North Skrevet 9. mai 2015 #13 Skrevet 9. mai 2015 En ting, det er ikke din feil at gutten heller vil ha deg enn bestevenninnen din. Og det er heller ikke din feil at du har lyst på ham. Desverre blir det fort slik at du må velge mellom de to i praksis. 1
Gjest Minesveiper Skrevet 9. mai 2015 #14 Skrevet 9. mai 2015 (endret) Det er godt mulig du mister henne som venninne hvis du går for denne gutten. Å gå rundt å føle seg som nr 2 hele tiden er ikke akkurat den beste følelsen i verden. Vet om jenter som mistet bestevenninnen sin pga av dette. Endret 9. mai 2015 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #16 Skrevet 9. mai 2015 Hun "så" han først, ikke ødelegg vennskapet pga en gutt! Tro meg, det er ikke verdt det. Det er flere fisk i havet. Enig. Dette har skjedd med meg faktisk, venninna mi "tok" "min" gutt. Er ikke venner den dag i dag, for å si det sånn. Ble litt for mye drama, og hele greia var ganske sårt for meg. Vi var ikke bestevenner da, men gode venner var vi. Anonymous poster hash: a3df7...fbd
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #17 Skrevet 9. mai 2015 Jeg har et problem. Jeg og bestevenninna liker samme gutt, noe som er vanskelig. Hun har crushet på han 1 år, og jeg har crushet på han i en måneds tid. Jeg har hele tiden sagt til hun at jeg ikke crusher på han, fordi jeg ikke vil skape drama ellerno. Hun er veldig usikker på seg selv og sier hele tiden: "han liker bare deg uansett, jeg er så stygg og ekkel, og du er så pen og perfekt", og jeg har hele tiden sagt at jeg ikke føler noe for han, og at jeg aldri ville gjort noe sånt. Greia er at han sa til meg idag: "Jeg vil bare ha 1 jente, og det er deg" og han har sagt til meg at han aldri kunne blitt sammen med bestevenninna mi, men vet likevel ikke hva jeg skal gjøre? Jeg vil ikke svikte henne, men det blir jo aldri de? Samtidig som jeg ikke vil miste han, fordi han er så snill og god? Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 7ef24...5d4 Hvordan har venninna di klart å crushe på en fyr i 1 år, uten å vite om fyren er interessert i henne eller ei? Har han prøvd å lede henne an på noen måter? Eller har han gjerne gjort dette åpenlyst for henne, siden hun sier "Han liker bare deg uansett, jeg er så stygg og ekkel, og du er så pen og perfekt"...? Det høres dessverre ut som det er noe gale med selvbildet her, men utover det så virker det jo som hun vet akkurat like mye som du om situasjonen. Dere har kanskje snakket sammen en del om denne fyren også.. Hvorfor har hun gått i et helt år, uten å vite om det er noe å dyrke eller ikke? Anonymous poster hash: e47f8...0dd
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #18 Skrevet 9. mai 2015 Hun er 16 år. Anonymous poster hash: a8cff...565
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå