Minted Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 bare lurte på om dere er fornøyd med dem? Vurderer å kjøpe en, sånn ca hundre år etter alle andre, haha. Regner med de er god kvalitet, siden de fremdeles er populær? Går de i oppvaskmaskin? Dere som har den i hvitt, holder den seg ren og fin, eller blir det lett merker på det hvite? :-)
PoisonIwy Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 Har ikke hvit, men syregrønn. er veldig fornøyd, holder på varmen i mangeee timer☺ Tåler helt fint oppvaskmaskin.
Sarah Dee Skrevet 9. mai 2015 #3 Skrevet 9. mai 2015 Holder på varmen lenge og er veldig fin å se på, men skulle ønske de var helt tette, slik at jeg kunne puttet den i sekken. 1
dillyduzit Skrevet 9. mai 2015 #4 Skrevet 9. mai 2015 (endret) Husk at det finnes flere modeller, personlig ville jeg ha valgt den med skrulokk og ikke vippelokk, nettopp fordi den med vippelokk kan lekke/lekker. Men de holder godt på varmen, jeg har en i lilla med skrulokk og brenner meg stadig 2 timer etter at jeg sjenket kaffen i. Den med skrulokk er helt tett. vippelokk Skrulokk Endret 9. mai 2015 av dillyduzit
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #5 Skrevet 9. mai 2015 Skrev masse om vanskelig skrukork osv-men så var det Stelton jeg hadde Anonymous poster hash: 64dc4...ea5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #6 Skrevet 9. mai 2015 Jeg har en i hvitt, og har forsåvidt vært fornøyd med den, men etter jeg kjøpte Contigo som blir den fra Bodum lite brukt. Contigoen er helt tett, lettere å rengjøre og bedre å drikke av. Anbefaler helelr den.Anonymous poster hash: ab410...45d 1
Puny Skrevet 10. mai 2015 #7 Skrevet 10. mai 2015 Jeg er ikke så fornøyd med min, syntes ikke den holder så godt på varmen, og så lekker den ( har den med vippelokk) 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #8 Skrevet 10. mai 2015 Vi har to stykker, og ingen av dem holder særlig godt på varmen. Kontigo sin er derimot veldig god til akkurat det, så vi har én hver av dem også, og bruker Bodum-koppene bare i nødsfall. Anonymous poster hash: 92881...67e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #9 Skrevet 10. mai 2015 Det er absolutt ingen termoprodukter som bør vaskes i oppvaskmaskin. Da mister de termoeffekt. Anonymous poster hash: 0062d...31b
venus_ Skrevet 10. mai 2015 #10 Skrevet 10. mai 2015 Synes ikke den holder så altfor godt på varmen. Jeg lager kaffe hjemme og går til skolen (ca 15 min) og når jeg er fremme bør den drikkes for å ikke bli for kald.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #11 Skrevet 10. mai 2015 Holder på varmen lenge og er veldig fin å se på, men skulle ønske de var helt tette, slik at jeg kunne puttet den i sekken. Jeg anbefaler deg til å bytte til contigo Anonymous poster hash: ce0f9...ad3
Pottah Skrevet 10. mai 2015 #12 Skrevet 10. mai 2015 Jeg er ganske fornøyd med min, jeg har svart med vippelokk. Den holder ganske godt på varmen, men er ikke helt tett. Men den går i oppvaskmaskinen som er et stort pluss. Jeg har en fra Starbucks også, kjøpt i London. Den har også vippelokk, og er helt tett, så kan ha den i sekken for eksempel. Men litt vanskeligere å rengjøre. Bruker begge jevnlig, siden begge har forskjellige fordeler. Et pluss for Bodum- koppen er muligheten til presskanne-kaffe og løste.
Musken Skrevet 10. mai 2015 #13 Skrevet 10. mai 2015 Jeg har rød med vippelokk, og er fornøyd. Jeg synes den holder godt på varmen. Ser her at det ikke anbefales å putte termokopper i vaskemaskinen, noe jeg vanligvis gjør, uten at jeg har merket nevneverdig forskjell i evnen til å holde på varmen. Veldig greit at man får med to lokk, et vanlig og et presskannelokk.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #14 Skrevet 10. mai 2015 Jeg har to. En som tar 5 dl tror jeg og en som er noe mindre. Den store synes jeg holder dårlig på varmen men den mindre er kjempebra. Brenner meg stadig på truten når jeg skal drikke av den. Begge har skrulokk. Anonymous poster hash: 7810f...db7
Gjest Gjest_Idja Skrevet 10. mai 2015 #15 Skrevet 10. mai 2015 Min holder på varmen i mange timer, klarer ikke drikke av den før det har gått minst en time...
Poserose Skrevet 10. mai 2015 #16 Skrevet 10. mai 2015 Den holder godt på varmen og går i oppvaskmaskin. Eneste ulempen er at den ikke er tett, så om du skal ha den i sekk eller veske må du legge den i en pose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå