AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #1 Del Skrevet 9. mai 2015 Hei. Vurdere å kjøpe måse-egg men er de gode? Må dessverre kjøpe i kvante på 10 - 30stk.. Surt å bruke penger på noe man kanskje ikke liker. Hva kan jeg bruke de eggene til feks matlaging, brød osv? Anonymous poster hash: 5f79c...3e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 9. mai 2015 #2 Del Skrevet 9. mai 2015 Jeg er "vokst opp" på måse-egg og jeg takler ikke smaken. Synes den er veldig fremtredende, vanskelig å forklare hva det smaker, men jeg får assosiasjoner til ødelagte/dårlige hønseegg - eller litt sånn som basjen til måsen lukter. Det er mulig jeg kunne spist bakst med måse-egg uten å kjenne smaken, men høyst usikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #3 Del Skrevet 9. mai 2015 Jeg er ikke så glad i måseegg selv (men jeg synes de smaker fjære/ sjø, ikke måsebæsj! ), men de skal visstnok være fantastisk i bakst. Anonymous poster hash: a4b73...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå