AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 Når man uansett kommer over for å henge/se på TV?Anonymous poster hash: 6213e...c9c
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #3 Skrevet 9. mai 2015 Ikke faen. Anonymous poster hash: 54ad2...2a8
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #5 Skrevet 9. mai 2015 Når man har mensen, skulle det stå.Anonymous poster hash: 6213e...c9c
Timza Skrevet 9. mai 2015 #6 Skrevet 9. mai 2015 Som i en kontrakt rundt FF forholdet? Det gjør du vell som du vil med. Gjør du det så blir du da antagelig invitert over for flere filmer selv om du er i uka. ^^
Rysiseal Skrevet 9. mai 2015 #7 Skrevet 9. mai 2015 (endret) Man bør absolutt ingenting når det kommer til sex. Man gjør ting som begge har lyst på. Er damen eller mannen ikke i "sex-humør", skal ikke vedkommende presse seg til noe. Avhengig av om deres FF-forhold virkelig kun dreier seg om sex eller om dere også pleier å tilbringe tid sammen utenom det, bør man avlyse møtet, opplyse om at det ikke blir sex eller kanskje behøver man ikke engang å si noe i forkant. Vet damen ikke hvordan det blir tatt imot å ikke kunne/ville a sex, kan hun sende en sms til mannen om det før møtet, så det blir ingen misforståelse. Endret 9. mai 2015 av Rysiseal
Gjest Angry Man Skrevet 9. mai 2015 #8 Skrevet 9. mai 2015 Da er det bare å spre skinkene vesla! Høh høh høh. Nei seriøst, selfølgelig er ikke dette noe du skal føle at du MÅ gjøre. men et forhold handler om å få og gi. Avogtil gjør man ting for den andre part selv om det ikke er optimalt for en selv, bare pass på at det er balangse i det du gir og får.
Rysiseal Skrevet 9. mai 2015 #9 Skrevet 9. mai 2015 Da er det bare å spre skinkene vesla! Høh høh høh. Nei seriøst, selfølgelig er ikke dette noe du skal føle at du MÅ gjøre. men et forhold handler om å få og gi. Avogtil gjør man ting for den andre part selv om det ikke er optimalt for en selv, bare pass på at det er balangse i det du gir og får. Det er jeg svært enig i når det gjelder de fleste sammenhenger, men tenker kanskje det ikke gjelder FF-forhold? Jeg har aldri hatt noen FF, så jeg vet lite om det Hvis man kun treffes for å ha sex, kan/vil man ikke ha noen form for sex er det vel bare å avlyse? 2
Gjest Angry Man Skrevet 9. mai 2015 #10 Skrevet 9. mai 2015 Det er jeg svært enig i når det gjelder de fleste sammenhenger, men tenker kanskje det ikke gjelder FF-forhold? Jeg har aldri hatt noen FF, så jeg vet lite om det Hvis man kun treffes for å ha sex, kan/vil man ikke ha noen form for sex er det vel bare å avlyse? Godt poeng. Har aldri hatt noe FF forhold selv, så tenkte vel mere vanlig forhold.
Rysiseal Skrevet 9. mai 2015 #11 Skrevet 9. mai 2015 Godt poeng. Har aldri hatt noe FF forhold selv, så tenkte vel mere vanlig forhold. Dersom TS vurderer/ønsker at FF-forholdet utvikler seg til noe mer så er det du skrev absolutt noe å tenke på
Maleficenta Skrevet 9. mai 2015 #12 Skrevet 9. mai 2015 Når man uansett kommer over for å henge/se på TV?Anonymous poster hash: 6213e...c9c Det er jo noe man gjør dersom man selv har lyst det vel
Flekk Skrevet 9. mai 2015 #13 Skrevet 9. mai 2015 Trodde du snakket om fotballfrue? Skjønte ikke FF 1
melly666 Skrevet 9. mai 2015 #14 Skrevet 9. mai 2015 det fine med ff-forhold er at man kan gjøre som man vil uten dårlig samvittighet. I et forhold har man en hel haug med forpliktelser og ting man gjør kun for å glede den andre - som ff står man åpent til å drite i den andre. Så har (det jeg antar er) kvinnen lyst til å suge gjør hun det, har hun ikke gjør hun ikke det. Det er så klart greit å avklare på forhånd mulighetene for sex. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #15 Skrevet 9. mai 2015 Møter ikke FF's når jeg har mensen. Problem solved. Om vi hadde møttes, nei jeg hadde ikke gitt en BJ/HJ bare fordi vi ellers var FFs, men om jeg var kåt selv og ville gjøre noe for han så kanskje, men ikke fordi han kom til meg og forventet det, no way, get a fleshlight dude Anonymous poster hash: 41d3b...503 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #16 Skrevet 17. mai 2015 Hva er HJ??? Anonymous poster hash: 0820e...f80
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2015 #17 Skrevet 17. mai 2015 HJ=handjob BJ=blowjob FF=fuck friend Anonymous poster hash: 9a172...4dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå