Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Håper noen skjønner noe av dette, er 5 uker og 2 dager siden jeg fikk mensen sist. Ca 14 dager etter mens, fikk jeg rosa/rød utflod i 3 dager. Uken etter på hadde jeg gjennomsiktig slim en dag. Å uken etter det igjen fikk jeg ømme pupper og vondt i magen. Til nå er det altså ingen mens å se, negativ test også. ( sist jeg var gravid produserte jeg sen hcg) fikk positiv test i uke 11 :-o om ikke mensen kommer snart, skal jeg gå ut i fra at jeg er gravid og produserer hcg sent denne gangen også? Mensen kommer alltid 14 dager etter el på meg. Blir gal snart, føler at mensen er rett rundt hjørne hele tiden, men bare hvit utflod er kommet. I dag, når jeg tar /trykker på høyreside i eggstokk området er det ømt å litt vondt.

Anonymous poster hash: 8d4d7...4d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du tester positivt sent kan du dra til legen for å måle hcg med blodprøve.

Anonymous poster hash: 00c2b...d32

Gjest solstråleen
Skrevet

Eneste måten å få svar på er nok å dra til legen, ja! :) Hold oss gjerne oppdatert. Lykke til! :)

AnonymBruker
Skrevet

Eneste måten å få svar på er nok å dra til legen, ja! :) Hold oss gjerne oppdatert. Lykke til! :)

Har bestilt nye tester på nette, de som viser tidlig, helt ned til 10, noen som har erfaring med desse ?

Anonymous poster hash: 8d4d7...4d8

AnonymBruker
Skrevet

De er nok veldig sensitive for hcg, men det hjelper ikke hvis nyrene dine skiller ut lite hcg.

Anonymous poster hash: 00c2b...d32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...