AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 Jeg mottok nylig en e-post som etter sigende skal være fra Apple Inc. I denne e-posten står det at jeg må klikke på en lenke i e-posten, for å kunne oppdatere min "status" hos Apple Inc. Men jeg har ingen konto hos Apple, i det heile tatt. Ikke som jeg kan huske, i alle fall. Jeg har prøvd å finne en eller annen e-post eller noe til kundeservice hos Apple, hvor jeg kan spørre hvorvidt denne e-posten egentlig stammer fra Apple eller om det er en form for svindel. Men den eneste muligheten ser ut til å være for dem som faktisk er "medlemmer" der, eller har en konto hos dem. Finnes det noen e-post eller noe hvor "ikke-medlemmer" kan stille spørsmål eller be om informasjon?? Anonymous poster hash: 7952f...4c9
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 SPAM! Folk uten et eneste apple produkt får og. Kliker du så gir du spammerne adgang til både bank og epost. Slett den. Den burde ikke blitt åpnet, engang. Anonymous poster hash: 2bcdc...734
MissPierce Skrevet 9. mai 2015 #3 Skrevet 9. mai 2015 SPAM! Folk uten et eneste apple produkt får og. Kliker du så gir du spammerne adgang til både bank og epost. Slett den. Den burde ikke blitt åpnet, engang. Anonymous poster hash: 2bcdc...734 SPAM ja! Har fått flere, og eier ikke ett eneste appel produkt. Sletter de med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå