Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg så sykt lei. Har hittil enda ikke funnet en foundation som passer for meg av de flerfoldilige jeg har prøvd. Dekker ikke urenhetene/arr og legger seg ujevnt sammen med pudder oppå..

Problemet mitt er at jeg har MASSE arr etter kviser (røde merker) og kviser/hudormer. Kan også fort bli litt fet på nesa/panna osv. Kan virkelig ikke gå ut uten å få dekka det, ser ikke ut! Så det jeg lurer på er om noen vet en god foundation som dekker BRA og ikke legger seg helt j*vlig.

Har renseprodukter, så kun foundation.

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: b4f58...6d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg så sykt lei. Har hittil enda ikke funnet en foundation som passer for meg av de flerfoldilige jeg har prøvd. Dekker ikke urenhetene/arr og legger seg ujevnt sammen med pudder oppå..

Problemet mitt er at jeg har MASSE arr etter kviser (røde merker) og kviser/hudormer. Kan også fort bli litt fet på nesa/panna osv. Kan virkelig ikke gå ut uten å få dekka det, ser ikke ut! Så det jeg lurer på er om noen vet en god foundation som dekker BRA og ikke legger seg helt j*vlig.

Har du prøvd produktene til youngblood? Concealer, foundation, mattende pudder... Jeg sliter med det samme som deg, og syns de fungerer helt fantastisk! Ikke forverrer de huden heller :)

Anonymous poster hash: 3342a...63c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det hørs ut som du bør vurdere å butte renseprodukter dersom huden din er så ille.

Anonymous poster hash: 168fb...6e3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det hørs ut som du bør vurdere å butte renseprodukter dersom huden din er så ille.

Nei, dette er noe jeg har begynt på nå i det siste og føler det hjelper utrolig mye. (Var faktisk verre før enn nå) så de kommer jeg til å fortsette med hvis det ikke gjør huden min verre. :) TS

Gjest miss_sara
Skrevet

Estee Lauder Double Wear dekker alt og holder hele dagen :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk! :) Tetter den porene? Og hvor kan jeg kjøpe den?

AnonymBruker
Skrevet

Enig med deg! Kan også anbefale denne.

Anonymous poster hash: 441b2...a67

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, dette er noe jeg har begynt på nå i det siste og føler det hjelper utrolig mye. (Var faktisk verre før enn nå) så de kommer jeg til å fortsette med hvis det ikke gjør huden min verre. :) TS

Peeler du huden regelmessig osv? Uansett, poenget er jo at selv om en foundation er helt dekkende vil det jo uansett synes siden hudoverflaten er ujevn. Og dersom du vil dekke burde du heller bruke en lett foundation, BB-krem eller lignende og heller bruke concealer akkurat der du vil dekke. En grønn concealer burde du også vurdere å skaffe deg. Mye foundation ser bare maskete og ufresht ut.

• Liker 1
Gjest miss_sara
Skrevet

Takk! :) Tetter den porene? Og hvor kan jeg kjøpe den?

Det er jeg usikker på, men bare ikke sov med den så går det bra :) Jeg kjøper min på Kicks! :)

Gjest miss_sara
Skrevet

Peeler du huden regelmessig osv? Uansett, poenget er jo at selv om en foundation er helt dekkende vil det jo uansett synes siden hudoverflaten er ujevn. Og dersom du vil dekke burde du heller bruke en lett foundation, BB-krem eller lignende og heller bruke concealer akkurat der du vil dekke. En grønn concealer burde du også vurdere å skaffe deg. Mye foundation ser bare maskete og ufresht ut.

Du kan få masse foundation til å se bra ut, hvis man klarer å legge det riktig og blende godt! Jeg bruker en del selv og det ser ikke maskete eller ufresht ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Problemer er nettopp at huden ser kun ujevn ut MED alle foundationene jeg har prøvd (dekker liksom ikke urenhetene) så de har ikke funket for meg, derfor jeg spør her. Men er enig i det, helt klart, vil helst at den skal se så "lett" og naturlig ut som mulig og ikke ende opp skikkelig ujevnt og maskete!

Peeler den vel 1 gang i uka ca. :) TS

AnonymBruker
Skrevet

Du kan få masse foundation til å se bra ut, hvis man klarer å legge det riktig og blende godt! Jeg bruker en del selv og det ser ikke maskete eller ufresht ut.

Tja, synes du, ja.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, synes du, ja.

Min søster bruker forresten en del mye foundation, og på hun ser det kjempe bra ut. :) Så vil tro det har litt med hvordan man legger den osv

Gjest miss_sara
Skrevet

Tja, synes du, ja.

Ja, du kan tydeligvis ikke så mye om sminke.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du kan tydeligvis ikke så mye om sminke.

Kommer du oppi ansiktet på noen som har på seg mye fondation, så s e r man det.

Gjest miss_sara
Skrevet

Kommer du oppi ansiktet på noen som har på seg mye fondation, så s e r man det.

Åh, herregud... Selv om du ser at noen har det på, betyr ikke det at det ser stygt ut? Det er ganske vanskelig å skjule 100% at du har på sminke.

AnonymBruker
Skrevet

Åh, herregud... Selv om du ser at noen har det på, betyr ikke det at det ser stygt ut? Det er ganske vanskelig å skjule 100% at du har på sminke.

JEG synes det. Etter at du har sparklet deg anbefaler jeg deg å ta en tur ut i vårsola med speil.

• Liker 2
Gjest miss_sara
Skrevet

JEG synes det. Etter at du har sparklet deg anbefaler jeg deg å ta en tur ut i vårsola med speil.

Vet du hva? Det har jeg gjort og det ser fortsatt bra ut. Sjokkerende, ikke sant?

Skrevet

Om du ikke allerede har det TS,kan det kan være lurt å investere i en foundationkost,og påføre med den.Min erfaring er at resultatet blir mer holdbart og ser mindre maskete ut når man bruker kost.

Gjest miss_sara
Skrevet

Om du ikke allerede har det TS,kan det kan være lurt å investere i en foundationkost,og påføre med den.Min erfaring er at resultatet blir mer holdbart og ser mindre maskete ut når man bruker kost.

Beauty Blender er enda bedre. Da ser det enda mer naturlig ut.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...