*Lene* Skrevet 27. august 2004 #1 Del Skrevet 27. august 2004 Neste helg skal jeg på tur, og rafte i Sjoa.. Gleder meg som en liten unge.. Noen som har gjort det før?? Hvis: Fortell!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 27. august 2004 #2 Del Skrevet 27. august 2004 Ja, jeg har raftet. Gjorde det faktisk i utdrikkingslaget mitt, nettopp i Sjoa. Helt supert,- kjempe morsomt, gled deg! Hvilket selskap skal du rafte med ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 29. august 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 29. august 2004 Ja, jeg har raftet. Gjorde det faktisk i utdrikkingslaget mitt, nettopp i Sjoa. Helt supert,- kjempe morsomt, gled deg! Hvilket selskap skal du rafte med ? Heidal Rafting er vårt selskap!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 29. august 2004 #4 Del Skrevet 29. august 2004 Eg rafta på Bali, og det var artig!! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #5 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg var på rafting på lørdag! Det var veldig moro, selv om jeg nok ønsket meg litt mer action. Vi raftet med Sjoa Rafting. Veldig flinke guider. Dere har sikkert samme rute som oss. I så fall: Gled deg til "vaskemaskinen", den var aller best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #6 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg har også rafta på Sjoa! Var det med klassen min for 2 år siden..Var UTROLIG gøy!! (Helt til det var tre av oss som ble tatt av strømmen og ført nedover elva...Vil skulle jo bare "skli" med vannet!!) Men det gikk bra! En helt utrolig RÅ opplevelse! Juv-vandring er også å anbefale... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 30. august 2004 #7 Del Skrevet 30. august 2004 Gled deg til "vaskemaskinen"' date=' den var aller best![/quote'] Vi brukte NWR, hovedforskjellen på løypa er hvor man starter, og alle kommer gjennom "vaskemaskina." Vi lo så vi gråt,- gled deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 5. september 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 5. september 2004 Det er det kuleste jeg har opplevd... Blir rafting i høyere grad, neste år! Sinnsykt kult!! Noen som har prøvd juving da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå