AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 Leser at dette skal være uten skimmer (glitter?) men når jeg prøvde det så glitret hele plassen som jeg hadde tatt det på. Noen som vet om det er skimmer i eller ikke? Anonymous poster hash: ea2d9...595
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 Leser at dette skal være uten skimmer (glitter?) men når jeg prøvde det så glitret hele plassen som jeg hadde tatt det på. Noen som vet om det er skimmer i eller ikke? Anonymous poster hash: ea2d9...595 Har selv det solpudderet, og mitt er helt matt, noe det også står at det skal være. Anonymous poster hash: 49b5d...1f4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #4 Skrevet 9. mai 2015 Synes det er litt rart når det står at det er matt og shimmer-fri. Når det ligger i boksen ser det matt og fint ut, men når jeg tar det på glitrer det? Kan det være falsk produkt? TSAnonymous poster hash: ea2d9...595
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #5 Skrevet 9. mai 2015 Synes det er litt rart når det står at det er matt og shimmer-fri. Når det ligger i boksen ser det matt og fint ut, men når jeg tar det på glitrer det? Kan det være falsk produkt? TSAnonymous poster hash: ea2d9...595 Hvor har du kjøpt det? Anonymous poster hash: 49b5d...1f4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #6 Skrevet 9. mai 2015 Hvor har du kjøpt det?Anonymous poster hash: 49b5d...1f4 BliVakker. Men ingenting annet som tilsier at det kan være falskt, pakningen ser ekte ut.Anonymous poster hash: ea2d9...595
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #8 Skrevet 9. mai 2015 Det skal være helt matt uten glitter eller skimmer, det er hvert fall mitt. Anonymous poster hash: a21b7...3ac
kills Skrevet 10. mai 2015 #9 Skrevet 10. mai 2015 BliVakker. Men ingenting annet som tilsier at det kan være falskt, pakningen ser ekte ut.Anonymous poster hash: ea2d9...595 Er blivakker en autorisert forhandler for merket? Jeg har det samme solpudderet og mitt er helt matt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå