AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 Er denne sunn eller usunn? Kan man greit spise denne et par ganger i uka? Spiser som regel tre gjennomsnittlige store pizzastykker før jeg blir mett. Anonymous poster hash: c5349...c4e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 Usunn. All mat som kommer delvis ferdig tilberedt kan du automatisk gå ut i fra er usunn. Det tar deg nøyaktig 10 minutter å kleise sammen en deig som er sunnere. Anonymous poster hash: 36e44...08e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #3 Skrevet 9. mai 2015 Usunn. All mat som kommer delvis ferdig tilberedt kan du automatisk gå ut i fra er usunn. Det tar deg nøyaktig 10 minutter å kleise sammen en deig som er sunnere. Anonymous poster hash: 36e44...08e Hvorfor er den usunn fordi den er ferdig tilberedt? Den inneholder jo samme ingredienser som man bruker dersom man lager den selv. Anonymous poster hash: c5349...c4e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #4 Skrevet 9. mai 2015 Det spørs vel helt hva du putter på bunnen. Om du lager pizzaen med karbonadedeig, skinke, grønnsaker og litt ost, så ser ikke jeg problemet. Men om du putter på pepperoni, bacon, og mye ost så ville ikke jeg spist det 3 ganger i uka. Dere som sier at pizzabunnen er usunn. Det er nok ikke bedre enn brød, og det spiser jeg flere ganger for dagen. Er slank og trent. Anonymous poster hash: a0f19...a40 1
Gjest MissMa Skrevet 9. mai 2015 #5 Skrevet 9. mai 2015 Synes den er super! Smaker godt, og innholdet er ikke ille. Det finnes ikke noe matvare som er sunt/usunt, det er mengder det kommer ann på! Kos deg med pizzabunnen du!
elisedn Skrevet 10. mai 2015 #6 Skrevet 10. mai 2015 Pizza i seg selv er jo ikke akkurat et sunt alternativ, men såklart kan man jo kose seg med noe engang i blandt. Jeg driver å slanker meg selv, og jeg kjøper aldri ferdig bunn. Dette fordi disse inneholder mye salt og har annet næringsinnhold, som ikke er særlig sunnt. Jeg ville anbefalt og heller lage en grov bunn, hjemme selv. Dette er MYE sunnere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå