Cyanide Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 (endret) Har lett på nettet og fant ut at en logo er vanskelig å beskrive gitt😄 Den er kjøpt i Italia litt tilbake i tid. Noen som vet hva den står for? Endret 9. mai 2015 av Cyanide
Nevian Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 RH benyttes jo i forbindelse med blodtyper (Rhesus), og med godvilja til kan jo det jo ligne en dråpe blod...?
Cyanide Skrevet 9. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2015 RH benyttes jo i forbindelse med blodtyper (Rhesus), og med godvilja til kan jo det jo ligne en dråpe blod...? Tenkte det her også, til jeg søkte mer. Den er ikke spiss på toppen som en bloddråpe og har en flekk på bunnen
Cyanide Skrevet 9. mai 2015 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2015 Er det ingen som vet hva den står for? Den ble kjøpt på 70- tallet, så litt mer enn litt tilbake i tid Jeg ble så nysgjerrig da personen som eier den fortalte om merkelige blikk da den ble båret rundt halsen.
maskineple Skrevet 9. mai 2015 #5 Skrevet 9. mai 2015 (endret) Real Hero Really Hot Risky Heksegjeng Raske Hefter Rike Huleboere ++++ Hvem vet.... Dråpen symboliserer oljeindustrien, vi kan dele det på divisjon/2 > og da får vi Oljeindustrien + Risky Heksegjeng / Rike Huleboere Endret 9. mai 2015 av kjærligbåttur
Cyanide Skrevet 9. mai 2015 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2015 (endret) Real Hero Really Hot Risky Heksegjeng Raske Hefter Rike Huleboere ++++ Hvem vet.... Dråpen symboliserer oljeindustrien, vi kan dele det på divisjon/2 > og da får vi Oljeindustrien + Risky Heksegjeng / Rike Huleboere Haha 😂✌️ Endret 9. mai 2015 av Cyanide
Cyanide Skrevet 9. mai 2015 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2015 (endret) Og jeg som var overbevist om at KG hadde svar på alt 😜 Endret 9. mai 2015 av Cyanide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå