Gå til innhold

Hot Pursuit - anbefaler!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går kveld var jeg på kino og så på den filmen.

Synes aldersgrensen burde være minst 16 år siden den inneholder litt også for nakenhet tanke på 11 år grense for å se på filmen.

Synes filmen er artig å bra, men også fantastiske jenter som er på filmen.

Synes det var litt alt for drøyt at vg ga 3 i terningkast for filmen. Bør aldri stole på de som gir terningkast, kanskje 1-2 mennesker gir sin mening om filmen. Men det finnes mange andre som har annerledes mening.

Hvis dere har ikke noe å gjøre ikveld, så ta dere liten tur for å se filmen på kino.

Anonymous poster hash: 347ea...a88
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette som er under " " har jeg kopiert fra denne websiden som noen ga sin kommentar.

"Mange filmer som har fått dårlig kritikk her og ikke minst i filmdødaren BT har endt opp som store kinosuksesser verden over. "

Det er jeg enig med denne person som skrev dette kommentar. Tror du feks hvis VG gir i 2 terningkast og skriver blablabla om filmen at det er dårlig?

Kanskje det er dårlig for disse 2 personer feks som har gitt sitt mening men kanskje det er ikke kjedelig for andre mennesker.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Dette som er under " " har jeg kopiert fra denne websiden som noen ga sin kommentar.

"Mange filmer som har fått dårlig kritikk her og ikke minst i filmdødaren BT har endt opp som store kinosuksesser verden over. "

Det er jeg enig med denne person som skrev dette kommentar. Tror du feks hvis VG gir i 2 terningkast og skriver blablabla om filmen at det er dårlig?

Kanskje det er dårlig for disse 2 personer feks som har gitt sitt mening men kanskje det er ikke kjedelig for andre mennesker.

TS

Jeg hadde nok sett filmen, men jeg er så lei av Gloria. Hun er sånn de gangene jeg har sett henne i andre roller. Det var søtt til å begynne med.

Anonymous poster hash: dabd3...ae5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...