AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #61 Del Skrevet 12. mai 2015 Vi damer er utrolig flinke til å henge oss opp i små detaljer. Jeg har selv aknearr og litt skjeve tenner, men har utallige ganger fått høre hvor vakker jeg er fra ukjente folk og menn snur seg etter meg på gata. Det er jo helheten som teller! Anonymous poster hash: bb649...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #62 Del Skrevet 12. mai 2015 Vi damer er utrolig flinke til å henge oss opp i små detaljer. Jeg har selv aknearr og litt skjeve tenner, men har utallige ganger fått høre hvor vakker jeg er fra ukjente folk og menn snur seg etter meg på gata. Det er jo helheten som teller! Anonymous poster hash: bb649...a71 Uff, nå kjente jeg at jeg ble litt oppgitt. Hvis du får høre hvor vakker du er fra ukjente folk og opplever at menn snur seg etter deg på gata så er du da ikke stygg, hva har dette med denne tråden å gjøre? Helheten min betyr at jeg aldri har fått positiv oppmerksomhet for utseendet fra noen som ikke kjenner meg veldig godt. Tvert i mot har jeg fått negativ oppmerksomhet for utseendet av folk jeg aldri har møtt før. Det er vel det som er å være stygg, eller hva? Anonymous poster hash: f169c...c63 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #63 Del Skrevet 12. mai 2015 Uff, nå kjente jeg at jeg ble litt oppgitt. Hvis du får høre hvor vakker du er fra ukjente folk og opplever at menn snur seg etter deg på gata så er du da ikke stygg, hva har dette med denne tråden å gjøre? Helheten min betyr at jeg aldri har fått positiv oppmerksomhet for utseendet fra noen som ikke kjenner meg veldig godt. Tvert i mot har jeg fått negativ oppmerksomhet for utseendet av folk jeg aldri har møtt før. Det er vel det som er å være stygg, eller hva? Anonymous poster hash: f169c...c63 Jeg er SÅ enig. Anonymous poster hash: c25d1...e86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fotballen Skrevet 12. mai 2015 #64 Del Skrevet 12. mai 2015 (endret) Typen din er vel sammen med deg av en grunn. Han elsker deg. Så slutt å hakk ned på deg selv og blir mer fornøyd. Alle har forskjellige neser uansett. De som gjør narr gjør det for å føle seg selv bedre. Det finnes mange av sånne, derfor møter du mange sånne også. Utseendet er det folk elsker å hakke ned på for å føle seg selv bedre. Altså det er noe på de selv de ikke er fornøyd med. Poser under øynene har de fleste. Noen mer enn andre. Hva så? Ikke poser under øyner som gjør et menneske stygt. Aknearr er det også mange som har pga de knepte på dem i tenåra. Et menneske som gir faen i hygiene er det verre med. Og hvis en stinker dritt. Men ellers er alle fine på sin måte. Så lenge de tar vare på seg selv. Tror ikke typen din hadde vert sammen med deg hvis du var dritstygg. Det er bare å bestemme seg for å godta at man er den man er, og være fornøyd med det. Det er alltid noe man ikke er fornøyd med. Jeg er ikke fornøyd med arr på armen min, og har fått masse stygge kommentarer på det, men det er noe jeg må leve med og folk må se. Endret 12. mai 2015 av iBiteU;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #65 Del Skrevet 12. mai 2015 Det her. Jeg er innmari lei av alle dem her inne som klager over utseende sitt, men så har de kjæreste og samboer eller kanskje er gift. Jeg har ingen av delene, og jeg synes jeg er stygg. Det er egentlig nesten som det spyttes på dem som virkelig har det kjipt, så sånn sett så er ts egentlig direkte slem. Anonymous poster hash: a5530...347 Det er fordi 99% av dem ikke er stygge men har dårlig selvtillit og ett oppmerksomhets behov. Dårlig kombo. "jeg er så stygg" "nei du er ikke det du er pen" Det er en måte å fiske komplimenter på.Anonymous poster hash: a1326...287 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #66 Del Skrevet 12. mai 2015 Det er fordi 99% av dem ikke er stygge men har dårlig selvtillit og ett oppmerksomhets behov. Dårlig kombo. "jeg er så stygg" "nei du er ikke det du er pen" Det er en måte å fiske komplimenter på.Anonymous poster hash: a1326...287 Hva skal de få ut av det uten å ha lagt ut bilde da? Kanskje de genuint syns de er stygge og ønsker råd?! Anonymous poster hash: 37f92...420 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #67 Del Skrevet 12. mai 2015 Hva skal de få ut av det uten å ha lagt ut bilde da? Kanskje de genuint syns de er stygge og ønsker råd?! Anonymous poster hash: 37f92...420 Er de stygge blir de ikke kikket etter på gata og får komplimenter annet enn når det fiskes om de. Man har heller ikke kjæreste fordi ingen vil ha deg. Det er egentlig ett meget stort fåtall av mennesker som er stygge. De aller fleste er normale mennesker med dårlig selvtillit.Anonymous poster hash: a1326...287 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #68 Del Skrevet 12. mai 2015 Er de stygge blir de ikke kikket etter på gata og får komplimenter annet enn når det fiskes om de. Man har heller ikke kjæreste fordi ingen vil ha deg. Det er egentlig ett meget stort fåtall av mennesker som er stygge. De aller fleste er normale mennesker med dårlig selvtillit.Anonymous poster hash: a1326...287 Sorry, trodde det var snakk om ts og de som aldri fikk oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 37f92...420 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. mai 2015 #69 Del Skrevet 13. mai 2015 Jeg nekter å tro at alle dere som sier dere er stygge, faktisk er stygge. Tror det heller handler om dårlig språk - dere er ikke pene, og setter dermed merkelappen stygg på dere selv. Eventuelt har dere elendig selvtillit og fullstendig forvridd syn på utseende. Hva man tror om seg selv påvirker dessverre hva andre tror om deg, og det kan få folk til å vike unna, selv om ingen syns du er stygg. Jeg kjenner ingen stygge kvinner. Jeg kjenner enkelte med skader eller sykdom som kan gi et uheldig utseende (liker ikke å bruke ordet stygg om de heller), men blant friske kjenner jeg ingen stygge. Jeg kjenner flere som har vunnet førstepremien i lotto, enn jeg kjenner stygge mennesker. Men det finnes nok av normale mennesker som går rundt og innbiller seg at de er stygge. Virker som disse menneskene har så sykt høye krav til utseende, at så snart man "bare" er helt normal, med en uperfekt nese og gusten hud, så er man stygg. De krava er det dere selv som lager. Og jada. Noen stygge finnes det, så noen av dere er kanskje stygge. Men flesteparten av dere er garantert ikke stygge. Dere er kanskje ikke pene, men dere trenger ikke være stygge. Så hva gjør man? Man jobber med seg selv. Man innser at å leve livet ikke handler om å få komplimenter for nesa si eller at guttene snur seg etter en på gata. At folk ikke skyr stygge folk som pesten, men at folk gjerne skyr folk som ikke greier å gi av seg selv. Folk som misliker seg selv er vanskelige å være med. Man trenger ikke "sitte inne" og sture mens "de pene fester og lever livet" - det er bare å slenge seg med. Det er jo korrekt. Så eneste måten stygginger får sjansen er dersom de blir kjent med noen via jobb,skole,venner etc der noen kanskje ser at man er ok og dermed at man blir finere over tid. Å, buhu. Akkurat som alle oss andre normale folk, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. mai 2015 #70 Del Skrevet 13. mai 2015 Buhu? Jeg har da ikke sagt noe om at det er buhu. Get over yourself. Dersom du har det på samme måten er du stygg du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. mai 2015 #71 Del Skrevet 13. mai 2015 Buhu? Jeg har da ikke sagt noe om at det er buhu. Get over yourself. Dersom du har det på samme måten er du stygg du også. Jeg er stygg fordi jeg ikke får sjans på menn med mindre jeg blir kjent med de over tid (eller de er drita )? Som jeg trodde, det handler om dårlig språk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. mai 2015 #72 Del Skrevet 13. mai 2015 Er man fin så får man jo kontakt uten at man trenger vise alle sine gode sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. mai 2015 #73 Del Skrevet 13. mai 2015 Er man fin så får man jo kontakt uten at man trenger vise alle sine gode sider. Men man er ikke stygg bare fordi man ikke er fin. Men nei, det holder ikke alltid å være fin heller. Har man en reservert personlighet må det dessverre litt mer til enn å være fin. Er man fin, men oser usikkerhet, lav selvtillit og "vennligst ikke snakk til meg", så får man ikke kontakt. Har dessverre sett mange flotte jenter (og gutter!) bli fullstendig oversett fordi de skyver alle unna ved å ose "ligg unna, jeg hater meg selv og tror jeg er stygg og fæl og klarer ikke snakke om været en gang". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #74 Del Skrevet 13. mai 2015 Jeg nekter å tro at alle dere som sier dere er stygge, faktisk er stygge. Tror det heller handler om dårlig språk - dere er ikke pene, og setter dermed merkelappen stygg på dere selv. Eventuelt har dere elendig selvtillit og fullstendig forvridd syn på utseende. Hva man tror om seg selv påvirker dessverre hva andre tror om deg, og det kan få folk til å vike unna, selv om ingen syns du er stygg. Jeg kjenner ingen stygge kvinner. Jeg kjenner enkelte med skader eller sykdom som kan gi et uheldig utseende (liker ikke å bruke ordet stygg om de heller), men blant friske kjenner jeg ingen stygge. Jeg kjenner flere som har vunnet førstepremien i lotto, enn jeg kjenner stygge mennesker. Men det finnes nok av normale mennesker som går rundt og innbiller seg at de er stygge. Virker som disse menneskene har så sykt høye krav til utseende, at så snart man "bare" er helt normal, med en uperfekt nese og gusten hud, så er man stygg. De krava er det dere selv som lager. Det eneste du skriver her at du ikke syns der er noe som er stygt. Akkurat som om jeg skulle sagt at jeg ikke syns at noe er blått. Anonymous poster hash: 17ac1...d89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. mai 2015 #75 Del Skrevet 13. mai 2015 Men man er ikke stygg bare fordi man ikke er fin. Men nei, det holder ikke alltid å være fin heller. Har man en reservert personlighet må det dessverre litt mer til enn å være fin. Er man fin, men oser usikkerhet, lav selvtillit og "vennligst ikke snakk til meg", så får man ikke kontakt. Har dessverre sett mange flotte jenter (og gutter!) bli fullstendig oversett fordi de skyver alle unna ved å ose "ligg unna, jeg hater meg selv og tror jeg er stygg og fæl og klarer ikke snakke om været en gang". Joda. Stort sett er man lite attraktiv, ergo stygg, dersom man aldri noensinne får oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Men for all del, fortsett med å tro noe annet om du da føler deg bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 13. mai 2015 #76 Del Skrevet 13. mai 2015 Jeg vet egentlig ikke hva som er verst - å selv innse at man er uheldig på utseendefronten, eller at alle andre da mener at man skal ha dårlig selvtillit hvis man sier det. Det er faktisk ikke slik at stygg=lav selvtillit. I hvert fall ikke før alle sier at man skal ha lav selvtillit fordi man mener man er stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #77 Del Skrevet 13. mai 2015 Det eneste du skriver her at du ikke syns der er noe som er stygt. Akkurat som om jeg skulle sagt at jeg ikke syns at noe er blått. Anonymous poster hash: 17ac1...d89 Det er da vitterlig ikke det samme. Anonymous poster hash: c25d1...e86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. mai 2015 #78 Del Skrevet 13. mai 2015 Joda. Stort sett er man lite attraktiv, ergo stygg, dersom man aldri noensinne får oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Men for all del, fortsett med å tro noe annet om du da føler deg bedre. Men for all del, fortsett med å misbruke et ganske sterkt og tydelig ord. Jeg har ingen problemer med å føle meg bedre fordi jeg bruker språket riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. mai 2015 #79 Del Skrevet 13. mai 2015 Det eneste du skriver her at du ikke syns der er noe som er stygt. Akkurat som om jeg skulle sagt at jeg ikke syns at noe er blått. Anonymous poster hash: 17ac1...d89 Jepp, og folk kan jobbe med sine oppfatninger og ikke minst med sitt misbruk av språket. Om du mener det svenske flagget ikke har blått i seg så er det jo noe du kan jobbe med ved å faktisk lære deg hva blått er. Hvis du vil. Folk må jo gjerne kalle seg stygge selv om de mener "jeg er ikke pen", men de får ikke akkurat min sympati hvis de ikke gidder å ta tak i seg selv, og heller vil gå rundt og insistere på at gresset er blått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. mai 2015 #80 Del Skrevet 13. mai 2015 Jeg vet egentlig ikke hva som er verst - å selv innse at man er uheldig på utseendefronten, eller at alle andre da mener at man skal ha dårlig selvtillit hvis man sier det. Det er faktisk ikke slik at stygg=lav selvtillit. I hvert fall ikke før alle sier at man skal ha lav selvtillit fordi man mener man er stygg. Lavt selvbilde, kanskje. Men hvordan man automatisk får lav selvtillit ser ikke jeg heller. Og folk er så jævlig redd ord. Som om STYGG er noe annet enn PEN; beskrivelser, som ikke holder makt over noen. Dersom de ikke lar det skje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå