AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #21 Del Skrevet 9. mai 2015 Hvis vi nå skal snakke om stygg og pen etter hvor symmetrisk man er. Jeg er såkalt søt og føler meg tiltrukket av såkalte stygge menn, men har jeg klart å få en kjæreste for det? Nei. Regner med at personligheten min suger skikkelig da. Dere ER altså ikke lett å få tak i. Anonymous poster hash: ddab7...01f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #22 Del Skrevet 9. mai 2015 Om noen opplever for eksempel sin egen nese som mindre pen og sjenerende, synes jeg det er helt okei å vurdere operasjon. Det blir for dumt at opptil flere skal rope "psykolog!". Et viktig poeng er at om man skal la seg operere, må det være for sin egen del, ikke andres. Noen HAR faktisk mindre pen nese og det må da være helt i orden å ønske å endre på dette. Anonymous poster hash: 45a2f...e78 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #23 Del Skrevet 9. mai 2015 Men det er så sjelden jeg treffer på folk jeg oppfatter som virkelig stygge.Anonymous poster hash: ddab7...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #24 Del Skrevet 10. mai 2015 Jeg skjønner meg heller ikke på de som snakker om hvor stygge og fæle de ser ut, men kjæreste har dem visst hele gjengen! Wtf. Jeg har alltid blitt omtalt som pen, men singel er jeg visst alikevel. Så kanskje dere innser at dere kanskje ikke er så stygge som dere tror og at dere har en vinnende personlighet? (I motsetning til meg tydeligvis). Anonymous poster hash: 6a86a...596 Jeg fikk kjæreste via internett. Så han falt for meg før han visste hvordan jeg ser ut :-) I tillegg så er det slik at noen menn syns noen "stygge" jenter er søte og sjarmerende. Bare se til slekten din for eks. Er alle tantene dine pene? Er alle venninnene dine pene? Er alle nabodamene dine pene? Jeg har noen personlighetstrekk som kanskje er litt uvanlige. Iallfall sier kjæresten at jeg er litt ulik jenter flest. Anonymous poster hash: 17ac1...d89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 10. mai 2015 #25 Del Skrevet 10. mai 2015 Hvem har sagt at alle har kjæreste?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #26 Del Skrevet 10. mai 2015 Dere er så heldig dere som er smarte og har gode utdanninger og kan realisere dere gjennom studier og jobb:( Jeg er uheldig med utseendet og er heller ikke smart. Ikke gjennomsnittlig en gang. Jeg slet sånn på skolen uansett hvor mye jeg jobbet. Jeg er stygg, dum, har ingen utdannelse, har ikke noe talent eller noe jeg er flink til, jeg er sosialt sett klønete, jeg har ikke familie, venner, kolleger eller kjæreste:\ Anonymous poster hash: 0ca10...b63 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #27 Del Skrevet 10. mai 2015 Dere som sier at livet deres suger fordi dere er stygge: om dere hadde vært pene så hadde ikke nødvendigvis livet vært noen dans på roser for det. Det går helt fint ann å være singel, venneløs og arbeidsledig selv om man har vært heldig med tryne-genene. Jeg kjenner masse folk som er dypt ulykkelige og ensomme selv om de ser helt normale ut. Det finnes alltid noen bedre som man kan sammenligne seg med. Livet er ingen skjønnhetskonkurranse (selv om det ofte virker sånn på reklame og film). Get over it. Det kunne tross alt vært verre. Kunne vært stuck i rullestol. Kunne vært mentalt tilbakestående. Kunne vært født i et u-land. Men det er dere ikke. Der blir heller ikke noe penere av å være misfornøyde. Anonymous poster hash: 4a090...171 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eiss Skrevet 10. mai 2015 #28 Del Skrevet 10. mai 2015 Skjønnhet kommer innenfra. Det er en klisjé, men ikke uten grunn! Er du stygg, er det fordi du er slem. Er du slem, og ikke ønsker å være det mer, er du allerede på god veg til å bli et vakkert menneske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #29 Del Skrevet 10. mai 2015 Hva man er tiltrukket av er VELDIG individuelt. På videregående var jeg hodestups forelsket i en gutt som virkelig ikke var tradisjonell pen å se på. Men han hadde så fin personlighet og smil.. SÅ ja du vil kanskje ikke få like mange blikk som tradisjonelt pene damer, men det er da ingen grunn til at du skal føle deg dårlig av den grunn. Hvis du er lykkelig og utstråler positivitet vil du alltids finne noen som liker deg både vennskapelig og romantisk. Og du har jo gjort noe riktig siden du har fått deg kjæreste Anonymous poster hash: 71f42...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #30 Del Skrevet 10. mai 2015 Jeg også sliter veldig med utseendet mitt, føler det er pga det jeg er evig singel. Har dager hvor jeg synes jeg ser mer tilnærmet normal ut, men henger meg som oftest opp i det jeg synes er helt feil. Jeg har av og til fått komplimenter av folk men jeg fatter ikke hva de snakker om fordi det er ikke slik jeg ser på meg selv.Anonymous poster hash: aea82...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #31 Del Skrevet 10. mai 2015 Er du stygg, er det fordi du er slem. Så utrolig slemt sagt. Snakk om å kaste stein i glasshus... :/Anonymous poster hash: 52776...86f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #32 Del Skrevet 11. mai 2015 Så utrolig slemt sagt. Snakk om å kaste stein i glasshus... :/Anonymous poster hash: 52776...86f Tror du misforstod Anonymous poster hash: 37f92...420 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #33 Del Skrevet 11. mai 2015 Tror du misforstod Anonymous poster hash: 37f92...420 Det tror jeg ikke, men du må gjerne forklare hva du mente igjen. Anonymous poster hash: 52776...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #34 Del Skrevet 11. mai 2015 Det tror jeg ikke, men du må gjerne forklare hva du mente igjen.Anonymous poster hash: 52776...86f At folk automatisk blir stygge hvis de er slemme. Uansett hvordan de ser ut utseendemessig. (btw det var ikke jeg som skreiv det) Anonymous poster hash: 2982a...bbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #35 Del Skrevet 11. mai 2015 At folk automatisk blir stygge hvis de er slemme. Uansett hvordan de ser ut utseendemessig. (btw det var ikke jeg som skreiv det) Anonymous poster hash: 2982a...bbc H*n skrev det motsatte; at er du stygg, er det fordi du er slem. Det blir ikke det samme (selv om det kan være det).Anonymous poster hash: 52776...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eiss Skrevet 11. mai 2015 #36 Del Skrevet 11. mai 2015 Så utrolig slemt sagt. Snakk om å kaste stein i glasshus... :/Anonymous poster hash: 52776...86f Eh..hæ?.......... 1: ditt verdenssyn er feil. 2: lærer deg ordtak og uttrykk før du bruker dem. HAHAH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eiss Skrevet 11. mai 2015 #37 Del Skrevet 11. mai 2015 H*n skrev det motsatte; at er du stygg, er det fordi du er slem. Det blir ikke det samme (selv om det kan være det).Anonymous poster hash: 52776...86f Du har tydeligvis et problem med logikk og analysering av innlegg. Med teskje for de som har vanskelig for det: Alle slemme mennesker er stygge. Det er derfor de er stygge. Hvis man er snill, er man ikke stygg uansett hvordan utseendet er. Fordi utseendet avgjør ikke om man er stygg eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #38 Del Skrevet 11. mai 2015 Jeg skjønner meg heller ikke på de som snakker om hvor stygge og fæle de ser ut, men kjæreste har dem visst hele gjengen! Wtf. Jeg har alltid blitt omtalt som pen, men singel er jeg visst alikevel. Så kanskje dere innser at dere kanskje ikke er så stygge som dere tror og at dere har en vinnende personlighet? (I motsetning til meg tydeligvis). Anonymous poster hash: 6a86a...596 Enig. Jeg ser gjentatte tråder hvor man visstnok er stygge, men de fleste av disse har kjæreste. Jeg fatter det ikke. Jeg blir også omtalt som pen, intelligent og jeg har jo venner. Jeg vil ikke si at jeg har en dårlig personlighet, men likevel har jeg ikke kjæreste. Jeg har aldri hatt det. Man trenger heller ikke å være pen for å få seg venner. Mennesker som baserer vennskap på utseende vil du uansett ikke ha som venner. Anonymous poster hash: c25d1...e86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #39 Del Skrevet 11. mai 2015 H*n skrev det motsatte; at er du stygg, er det fordi du er slem. Det blir ikke det samme (selv om det kan være det).Anonymous poster hash: 52776...86f Jo, det blir det. "Er du stygg er det fordi du er slem" har akkurat samme betydning som "dersom du er slem er du stygg". Det vil si at det er personligheten din som avgjør om du er stygg eller ikke. Snakk om å lese det verste ut av innleggene. Anonymous poster hash: c25d1...e86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #40 Del Skrevet 11. mai 2015 Jo, det blir det. "Er du stygg er det fordi du er slem" har akkurat samme betydning som "dersom du er slem er du stygg". Det vil si at det er personligheten din som avgjør om du er stygg eller ikke. Snakk om å lese det verste ut av innleggene. Anonymous poster hash: c25d1...e86 Syns det var litt festlig misforståelse selv ikke på KG ville noen skrevet at alle stygge er slemme til en fortvilet TS. Anonymous poster hash: 37f92...420 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå