Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt clueless på flørting via snappchat. Hva liker dere damer å få bilde av tilbake når dere sender flørtende bilder (gjerne litt sexy eller lettkledde) Håper på noen gode ideer om hva jeg kan sende tilbake Anonymous poster hash: edab9...deb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke send bilde av snoppen.

Anonymous poster hash: 642df...0a6
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Alt unntatt pikken din.

Anonymous poster hash: fcbe7...7b6
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Alt unntatt pikken din.

Anonymous poster hash: fcbe7...7b6

Du kan ikke være litt mer spesifikk med ideer da? Har ikke tenkt å sende pikkbilde vedmindre hun ber om det :P

Anonymous poster hash: edab9...deb

AnonymBruker
Skrevet

Enten bare en selfie - så lenge du ikke gjør deg til på den, eller bare bilde ned , eller på pcen, eller veggen.

Om du er på badet og skal inn i dusjen så kan du jo ta et bilde av overkroppen din i speilet, men om du chiller på rommet, så ikke gå et sted for å gjøre det...

Anonymous poster hash: 5cf2e...712
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke åssen menn flørter, for jeg legger ikke noe i flørting generelt.

Men fra kvinner er det lett å se hvordan de prøver å selge seg selv. Alt fra tilfeldige selfies der man ser kløft, til bilder av hvor flnke de er til å lage mat, til hvor flnke de er på skolen. Altså å selge seg selv.

Disse snappene jeg mottar er ikke såkalt fellessnapper som også havner på mystory. Disse kvinnene er også flørtete når jeg møter de ellers i hverdagen.

Selv så sender jeg BARE snapper av at jeg sitter og spiller dataspill, er på fylla, eller at jeg ligger i senga og ser på tv fordi jeg har våknet kl 1400 på en torsdag. Altså alt som ikke er så veldig sjarmerende eller flørtende for min del.

Yep, I'm a loser :P

Anonymous poster hash: 6b8c1...afb
Skrevet

Send alt av deg selv etter hvert, så lenger du stoler på mottakeren.

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Hvis hun sender lettkledde snaps kan du jo sende henne en lettkledd en tilbake ;) Og hvis hun bare sender et søtt selfie kan du sende et selfie tilbake og skrive noe så enkelt som "skjer a søta?" :P

AnonymBruker
Skrevet

Noen flere som har gode inspill og ideer? Takker for alt så langt.

Anonymous poster hash: edab9...deb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...