Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dattera mi på snart to våkner hver morgen mellom 05.15-05.45. Så sliten av å gå i full jobb og stå opp så tidlig. Hun virker veldig opplagt når hun våkner. Blid og fornøyd. Problemet er at hun får en sur og sløv mamma. Forsøker å legge meg tidlig,men fortsatt like trøtt. Har kuttet dagpenger hennes. Hun sover nå bare en time på dagen. Vurderer å kutte hele duppen,men redd hun blir sliten da. Hun sover fra 07.00 til kvart over fem,kvart på seks. Hvor lenge sover deres på samme alder. Noen tips?kjenner jeg må sykemelde meg snart om det ikke blir bedre.

Anonymous poster hash: aacef...fad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vår datter på 2.5 år har siden hun var 3-4 mnd våknet et sted mellom 04-0530. Det har vært tøffe tak da hun har vært blod som en sol veldig ofte. Hun har lagt seg kl 19 fram til hun var 2 år og 3 mnd ca. Da endret vi dagsoving til 30 min,og drøyde etterhvert leggetid til 1930. PR i dag sovner hun et sted mellom 1945 og 2015,sover hele natten og våkner av seg selv kl 06:) hun trenger tydeligvis ikke mere. Så har ingen konkrete tips,men vet hvor tøft det er med morgen fugler. Jeg var i full jobb fra hun var 15 mnd. ...hold ut,der kan endre seg.

Anonymous poster hash: 39555...659

AnonymBruker
Skrevet

Takk for oppmuntrende svar. Ja,det er vel kanskje bare å håpe på at det endrer seg:)

Anonymous poster hash: aacef...fad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...