Gå til innhold

irritert av kollegaer med annen religiøs bakgrunn..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et par kollegaer, som ikke er norske. Selv er jeg det. De er ikke slemme, og antaster meg ikke og slik...men..er det normalt at de henger etter yngre og penere kvinner? De skal "hjelpe", rettleie til og med ting de vet jeg klarer, og skal kommentere meg hit og dit hele tiden. Da jeg var litt ny i jobben, gjorde jeg seff lott feil og de forklarte meg..men da sa en annen kvinnelig kollega dem imot. Vel, har sånne menn et behov for å henge seg på yngre nordiske kvinner?! Hilsen irritert

Anonymous poster hash: 400b4...348

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et par kollegaer, som ikke er norske. Selv er jeg det. De er ikke slemme, og antaster meg ikke og slik...men..er det normalt at de henger etter yngre og penere kvinner? De skal "hjelpe", rettleie til og med ting de vet jeg klarer, og skal kommentere meg hit og dit hele tiden. Da jeg var litt ny i jobben, gjorde jeg seff lott feil og de forklarte meg..men da sa en annen kvinnelig kollega dem imot. Vel, har sånne menn et behov for å henge seg på yngre nordiske kvinner?! Hilsen irritert

Anonymous poster hash: 400b4...348

Jeg har svaret. Mennesker er forskjellige. Noen har egenskapene til nordmenn, der dem ikke snakker md ukjente og ikke liker å snakke sånn generelt. På den andre siden finner du egenskaper som disse du snakker om besitter. De liker å snakke med andre mennesker, og det liker dem uavhengig av person. Så slapp helt av. Med tanke på at dem bare hjelper deg er du sikkert heller ikke særlig pen.

Anonymous poster hash: b756d...ff2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde det med en person da jeg var rundt 18. Det var ganske ekkelt og jeg hadde så dårlig selvtillit at jeg turte ikke si fra at han skulle skjerpe seg. Han var vel 30 eller noe.

Anonymous poster hash: 4c949...980
AnonymBruker
Skrevet

Herremin. En person er hyggelig mot deg og plutselig har det med religion å gjøre. Og plutselig ble du pen også. Snakk om å være utakknemlig, selvopptatt og høy på pæra.

Kanskje de bare prøvde å passe på at du ikke følte deg utilpass i ny jobb...ble kjent med folk....fikk all info du trengte...så du kunne mestre jobben. Tenkt over det? Eller er du så opptatt av folks farge, bakgrunn, religion du tror de har at du ikke kan fatte at de rett og slett prøver å hjelpe, være hyggelige mot deg?

Yngre og pen. Må le her.

Anonymous poster hash: a936e...b11
AnonymBruker
Skrevet

Herremin. En person er hyggelig mot deg og plutselig har det med religion å gjøre. Og plutselig ble du pen også. Snakk om å være utakknemlig, selvopptatt og høy på pæra.

Kanskje de bare prøvde å passe på at du ikke følte deg utilpass i ny jobb...ble kjent med folk....fikk all info du trengte...så du kunne mestre jobben. Tenkt over det? Eller er du så opptatt av folks farge, bakgrunn, religion du tror de har at du ikke kan fatte at de rett og slett prøver å hjelpe, være hyggelige mot deg?

Yngre og pen. Må le her.

Kansje de bare er plagsomme og grenser til trakkaserende og eller seksualiserende fremferd? Å bli "hjulpet" med ting man kan veldig ofte kan faktisk være utrolig irriterende.

Anonymous poster hash: 5db31...167

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Sånne menn". Noen menn har baktanker, andre prøver bare å være hyggelige.

Anonymous poster hash: eff70...c48
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kansje de bare er plagsomme og grenser til trakkaserende og eller seksualiserende fremferd? Å bli "hjulpet" med ting man kan veldig ofte kan faktisk være utrolig irriterende.

For dem er det som å holde døra åpen for kvinnen. Å vise respekt. Være gentleman. Det er ikke å være plagsom. Da har du misforstått det totalt.

Du kan jo si fra istedenfor å syte hvis det plager deg så mye.

AnonymBruker
Skrevet

For dem er det som å holde døra åpen for kvinnen. Å vise respekt. Være gentleman. Det er ikke å være plagsom. Da har du misforstått det totalt.

Du kan jo si fra istedenfor å syte hvis det plager deg så mye.

Regner selvsagt med at TS har sagt ifra til de og ikke smiler og sier takk for hjelpen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...