Gå til innhold

Shopbop

Anbefalte innlegg

Gjest crazycatlady
Skrevet

Igår bestilte jeg lommeboka jeg har ønsket meg i årevis, en classic q wingman fra marc by marc jacobs. Skal si de er raske! :) Bestilte kl 1 i natt, tidlig imorges var den sendt og jeg fikk melding fra dhl om at pakken var sendt. Har den sikkert allerede tirsdag eller onsdag da. Siden dollaren er så sterk ble det faktisk litt dyrere enn hos Nelly når de la på tollgebyret (butikken anbefalte å la de ta seg av det) men Nelly hadde bare new wingman og jeg syns classic er finere. Dessuten virker shopbop til ha bedre service. Nelly gidder jo ikke svare på mail en gang. Dessuten er shopbop raskere, så da blir veska jeg ønsker meg også bestilt derfra. Må vente litt da siden lommeboka ikke er enig akkurat nå, så kan jeg jo håpe dollaren svekker seg litt også.

Mange her inne som har bestilt fra shopbop og er fornøyde? Valgte dere også å la dem ta seg av toll og moms?

Skrevet

Veldig fornøyd med Shopbop! Har tatt meg av toll og moms selv :)

Gjest crazycatlady
Skrevet (endret)

Så bra! :) Ble det billigere enn å la shopbop ta seg av det? Betalte du til dhl da? Valgte å la shopbop ta seg av det nå første gang siden det sto at det er anbefalt. Synd dollaren er å sterk da, ble jo dyrere enn hos Nelly. Bare 50 kr da, men likevel. Men jeg greide ikke å vente mer. :P

Endret av crazycatlady
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer også på dette. Har bestilt derfra jeg og og valgte tolldepositum. Flere med erfaringer med shopbop med eller uten tolldepositum? Ser dhl leverer, hørt både og om dem, men håper de gjør jobben sin skikkelig og ringer før de kommer.

Anonymous poster hash: 2447f...348

Skrevet

Har kun gode erfaringer med Shopbop. Innbiller meg at det alltid blir overraskende høye gebyrer ved toll, så velger alltid å forhåndsbetale for å bli ferdig med det der og da. Bestilte klokke for ei stund siden, og mener jeg hadde den innen 2-3 dager! Veldig bra service også :-) Gratulerer med ny lommebok!

Gjest crazycatlady
Skrevet

Har kun gode erfaringer med Shopbop. Innbiller meg at det alltid blir overraskende høye gebyrer ved toll, så velger alltid å forhåndsbetale for å bli ferdig med det der og da. Bestilte klokke for ei stund siden, og mener jeg hadde den innen 2-3 dager! Veldig bra service også :-) Gratulerer med ny lommebok!

Takk! :) Fikk den idag og ååååh, så fin den er! Teit å bestille nå som dollaren er så sterk, men orket ikke å vente. Imponert over leveringstiden altså! Håper bare ikke jeg får noen regning fra dhl i ettertid nå da siden jeg har forhåndsbestilt toll/moms og det er fri frakt. Har du fått noe regning? Hørt så mye rart om dhl, så man vet jo aldri.

AnonymBruker
Skrevet

Har bare gode erfaringer med Shopbop :)

Anonymous poster hash: 58896...63d
Skrevet

Takk! :) Fikk den idag og ååååh, så fin den er! Teit å bestille nå som dollaren er så sterk, men orket ikke å vente. Imponert over leveringstiden altså! Håper bare ikke jeg får noen regning fra dhl i ettertid nå da siden jeg har forhåndsbestilt toll/moms og det er fri frakt. Har du fått noe regning? Hørt så mye rart om dhl, så man vet jo aldri.

Nei, når alt er forhåndsbetalt skal du ikke få noen regning i ettertid :-)

Gjest crazycatlady
Skrevet

Nei, når alt er forhåndsbetalt skal du ikke få noen regning i ettertid :-)

Så bra! :) en jeg snakket med mente jeg ville få et gebyr fra dhl, nemlig. Sto ingenting om forhåndsbetalt moms/toll på kvitteringen som fulgte med, men det sto vel sikkert i papirene til dhl og tollen. Er så imponert over den raske leveringen til shopbop! Bestilte jo natt til lørdag. Til sammenlikning bestilte jeg noe fra Nelly på fredag som jeg ikke har sett snurten av enda. :P Kommer til å handle masse hos shopbop. :) Skal ha veske også, men skal vente litt og se om dollaren synker litt. Sånn som det er nå er det jo dyrere å bestille fra USA enn fra Nelly pga høy dollarkurs i tillegg til toll/moms. Nå har de ikke den veska jeg skal ha hos Nelly uansett da, men prøvde med en annen for å se hva det ble og det ble dyrere. Lommeboka ble også en femtilapp dyrere, men det får gå. :) Glad jeg endelig har fått kjøpt den ihvertfall selv om jeg burde kjøpt den i fjor da dollaren var litt svakere. Men, men. Det viktigste er jo at jeg er fornøyd med den og det er jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...