Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har hatt god kontakt med en via tinder en del uker nå.Vi har vel egentlig begge blitt enige om at vi skal møtes for å ha sex, men vi begge har snakka en del om andre ting. Og jeg liker personligheten hans også. Men så har det seg sånn at jeg vet at jeg ikke har en flat mage, og perfekt kropp. Jeg er så redd for at han skal møte meg og bli skikkelig skuffa. Han har liksom sett meg uten sminke ogsånt, siden vi snapper. Og sett deler av kroppen min. Men ikke magen og hoftene og slikt. Han virker ikke veldig overfladisk egentlig, han har liksom ingen bilder av kroppen sin på tinder. Ikke har han sendt noen bilder av den til meg heller. Så jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg er så nervøs for det..

Noen som har opplevd det samme? eller har noen tips?

Anonymous poster hash: d8cc3...0a2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mitt tips er å jobbe med selvtilliten. Har han sett et bilde av deg i helkroppsfigur så kan det vel ikke komme som en skikkelig overraskelse.

Anonymous poster hash: c3ce4...2d3
Skrevet

Jeg tenker at så lenge han får sex så spiller ikke en litt myk mage så stor rolle!

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere har blitt enig om å møtes bare for sex, så er det ikke noe god ide å like personligheten hans.

Sårede følelser incoming....

Anonymous poster hash: 17546...c68
Skrevet

Han kommer ikke til å bry seg. Ingen er perfekte og han er selv redd for å "skuffe" deg. Bare ha det gøy du.

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Hvis dere bare møtes for sex så ser jeg ikke hvorfor du er bekymret for det. Drit i hva han syns, ha sex, og kos deg.

Når du bekymrer deg sånn virker det nesten som at du liker han mer enn bare et ons liksom.. og det er ikke lurt hvis ikke han gjør det samme.

Skrevet

Ts her :) kan svare alle med at jeg møtte han i går. Og det gikk kjempe bra, så var absolutt ikke noe å være nervøs over :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...