Gå til innhold

Hvordan komme seg til Liseberg uten bil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, ungen vil gjerne til Liseberg i sommer, men jeg disponerer ikke bil. Jeg lurer på hvordan man kommer seg dit på enklest pg billigst mulig måte fra Oslo? Jeg vil gjerne at ungen skal få oppleve dette i sommer, junior er 7 år og vant til å reise kollektivt, både buss og tog. Jeg føler meg så utilstrekkelig uten bil :-(

Vi kjenner ingen som skal dit i sommer, så det er ikke mulig å sitte på med noen.

Anonymous poster hash: a52fb...436

Videoannonse
Annonse
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)

Går det ikke tog til Gøterborg fra Oslo S?

Endret av Steve Rogers
AnonymBruker
Skrevet

Ikke nok med at det går tog fra Oslo til Göteborg, det går tog helt frem til Liseberg! ;)

Anonymous poster hash: 5726b...3e6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Både tog og buss er enkelt og kjapt til Gøteborg fra Oslo.

Buss går det mange ganger om dagen, toget går vel 3 ganger. Toget er dyrere enn bussen, og koster mer. Buss en vei for en voksen og ett barn får du for under 200 kroner. Nettbuss.no, swebus.no, NSB.no

Skal dere overnatte finnes det mange bra og rimelige vandrerhjem sentralt i Gøteborg. Trikk og buss er godt utbygd, så uansett hvor dere bor er det enkelt å komme seg til Liseberg. Prøv blant annet booking.com

Anonymous poster hash: 25e1d...6ac

• Liker 4
Skrevet

Ta tog eller buss

Skrevet

Buss er billigst og oftest raskest :) Hvis du vil ha det så billig som mulig, så er nok Swebus og Bus4you billigst.

Går flere trikker fra sentralstasjonen til Liseberg. Om sommeren, så tror jeg at det er en egen Lisebergtrikk.

AnonymBruker
Skrevet

Både tog og buss er enkelt og kjapt til Gøteborg fra Oslo.

Buss går det mange ganger om dagen, toget går vel 3 ganger. Toget er dyrere enn bussen, og koster mer. Buss en vei for en voksen og ett barn får du for under 200 kroner. Nettbuss.no, swebus.no, NSB.no

Skal dere overnatte finnes det mange bra og rimelige vandrerhjem sentralt i Gøteborg. Trikk og buss er godt utbygd, så uansett hvor dere bor er det enkelt å komme seg til Liseberg. Prøv blant annet booking.com

Ser det ble en feil her... Mente: Toget er dyrere enn bussen, og bruker lenger tid.

Den som navnet Bus4you, det er Nettbuss, og er et eget varemerke under dem. Har de dyreste billettene, men også beste bussene med behagelige seter 😊

Skrevet

Har ikke tatt buss- men tog flere ganger. Det funker kjempe fint - men er som det blir sagt over her litt dyrere.

Gøteborg er ikke større enn at det ikke er nødvendig med bil når du er der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...