AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 Har oppdaget en vannflekk i taket på rommet mitt. Den er ikke noe stor, og drypper ikke, men når jeg tar på den er den fuktig. Rommet mitt ligger under kjøkkenet og jeg vet at det var litt vann på gulvet der for noen dager siden, men det er vekke nå. Hvis ikke kan kilden være et rør som har sprukket eller noe.. Uansett. Hvordan kan jeg få tørket denne flekken i taket? Kan jeg bruke hårføner? Jeg har eksamensperiode nå, så har ikke tid til å få masse håndverkere inn her for øyeblikket, derfor passer det meg best om jeg forebygger skade og tar eventuelt kontakt når eksamen er over. Anonymous poster hash: 256ae...817
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 Når det fortsatt er vått, ville jeg definitivt hørt med håndverker... Anonymous poster hash: 3da7c...7af
Atea Skrevet 9. mai 2015 #3 Skrevet 9. mai 2015 Kontakt utleier. Det er du faktisk pliktig til å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #4 Skrevet 9. mai 2015 Fukt får mugg til å gro i løpet av en liten uke, det er naturlover. Om du er glad i bygnigen og helsen din, så tar du deg tid promte og for ordnet elendigheten. Anonymous poster hash: 127ca...701 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #5 Skrevet 9. mai 2015 Dette må håndteres nå. Ikke når det passer deg best. Ring utleier umiddelbart! Anonymous poster hash: 36c59...1a8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå