SRC Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 Jeg sliter veldig med vippene mine. Jeg kan bøye vippene med vippetang, men så fort jeg påfører mascara detter de rett ned igjen. Jeg har prøvd utallige mascaraer, vannfaste inkludert. Finner absolutt ingen metoder som klarer å holde vippene mine oppe.... Jeg er norsk, men har "asiatiske vipper" som er ganske lange, men helt rette. Noen som har tips?
Antlers Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 Har du prøvd å bruke vippetangen etter du har påført mascara? Vet det blir sett på som "fy-fy", men det er det eneste som fungerer for meg. Jeg bøyer før mascaraen har blitt helt tørr, så det er ingenting som knekker av. Det eneste kjedelige er at jeg må tørke av vippetangen hver gang.
MammaMums Skrevet 9. mai 2015 #3 Skrevet 9. mai 2015 Tips: varm opp vippetangen FØR du bruker den på vippene (før mascara) Det utgjør en stor forskjell 2
zse09 Skrevet 9. mai 2015 #4 Skrevet 9. mai 2015 Som MammaMums sier, varm den først! Da holder vippene hele dagen Bruk enten varmt vann eller hårføner 1
SRC Skrevet 9. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2015 Har du prøvd å bruke vippetangen etter du har påført mascara? Vet det blir sett på som "fy-fy", men det er det eneste som fungerer for meg. Jeg bøyer før mascaraen har blitt helt tørr, så det er ingenting som knekker av. Det eneste kjedelige er at jeg må tørke av vippetangen hver gang. Jepp, da blir de bare enda rettere av en eller annen merkelig grunn.... Så utrolig irriterende! Tips: varm opp vippetangen FØR du bruker den på vippene (før mascara) Det utgjør en stor forskjell Som MammaMums sier, varm den først! Da holder vippene hele dagen Bruk enten varmt vann eller hårføner Det har jeg prøvd, men så fort mascaraen går på detter de ned igjen Begynner å lure på om det finnes noen metoder som faktisk fungerer på mine umulige vipper!
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #6 Skrevet 10. mai 2015 Kjøp en bedre vippetang. Anonymous poster hash: 89d15...164
SRC Skrevet 10. mai 2015 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2015 Kjøp en bedre vippetang.Anonymous poster hash: 89d15...164 Jeg har Shiseido sin, som veldig mange elsker. Det er dessverre ikke vippetangen som er et problem, men mine umulige vipper...
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #8 Skrevet 10. mai 2015 -Varm opp vippetang med hårføner -Vær sikker på at du bruker vippetang ordentlig, gjerne "bøy" vippene litt mer enn ønskelig for de faller sammen uansett -tror det finnes en slags gjennomsiktig/brun "mascara" du skal ha på før den ordentlige mascaraen fordi dette skal gi hold, men husker ikke navn på produktet -bruk en god mascara -umiddelbart etter du har tatt på mascara så hold vippene oppe med pekefingeren slik at mascaraen får størknet. Hold vippene så langt oppe at de nesten berører øyelokket. -Bruk enda et lag med mascara om nødvendig, men for mye mascara tynger øyenvippene slik at de synker sammen igjen. Ellers kan du bruke løsvipper iblant. Anonymous poster hash: 970dc...300
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #9 Skrevet 10. mai 2015 Har hatt det samme problemet selv i alle år å aldri funnet mascara som holdt på bøyen. Men nå har jeg tatt vippeløft et par ganger og det er helt fantastisk! Flott bøy i 7-8 uker uten å bruke vippetang. Vill presisere at det er LVL vippeløft jeg gjort og ikke permanent vippebøy! Anonymous poster hash: 4d223...fac
franik3 Skrevet 10. mai 2015 #10 Skrevet 10. mai 2015 prøv å bøy vippene, påfør vannfast maskara (holder bedre på bøyen), gjør ferdig resten av sminken, bøy så vippene lett igjen og påfør din vanlige maskara Burde hjelpe! Men ikke påfør altfor mye maskara... (med mindre du liker den looken, selvsagt!)
SRC Skrevet 11. mai 2015 Forfatter #11 Skrevet 11. mai 2015 -Varm opp vippetang med hårføner -Vær sikker på at du bruker vippetang ordentlig, gjerne "bøy" vippene litt mer enn ønskelig for de faller sammen uansett -tror det finnes en slags gjennomsiktig/brun "mascara" du skal ha på før den ordentlige mascaraen fordi dette skal gi hold, men husker ikke navn på produktet -bruk en god mascara -umiddelbart etter du har tatt på mascara så hold vippene oppe med pekefingeren slik at mascaraen får størknet. Hold vippene så langt oppe at de nesten berører øyelokket. -Bruk enda et lag med mascara om nødvendig, men for mye mascara tynger øyenvippene slik at de synker sammen igjen. Ellers kan du bruke løsvipper iblant. Anonymous poster hash: 970dc...300 Har sånn base man bruker før mascara, men det hjelper ikke Skal prøve å holde dem oppe til de tørker, takk for tips Bruker løsvipper ofte, synes bare det er så slitsomt å måtte bruke vipper selv til hverdags fordi mine står rett frem! Har hatt det samme problemet selv i alle år å aldri funnet mascara som holdt på bøyen. Men nå har jeg tatt vippeløft et par ganger og det er helt fantastisk! Flott bøy i 7-8 uker uten å bruke vippetang. Vill presisere at det er LVL vippeløft jeg gjort og ikke permanent vippebøy! Anonymous poster hash: 4d223...fac Blir vippene rette igjen når de får vann på seg? Har vurdert vippebøy en stund faktisk, det er INGENTING som funker Blir så frustrert, haha!
SRC Skrevet 11. mai 2015 Forfatter #12 Skrevet 11. mai 2015 prøv å bøy vippene, påfør vannfast maskara (holder bedre på bøyen), gjør ferdig resten av sminken, bøy så vippene lett igjen og påfør din vanlige maskara Burde hjelpe! Men ikke påfør altfor mye maskara... (med mindre du liker den looken, selvsagt!) Vannfast mascara gjør også at vippene faller sammen, og når jeg bøyer vippene etter bruk av mascara blir de bare enda rettere... Huff, tror nesten alt håp er ute
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #13 Skrevet 11. mai 2015 Har sånn base man bruker før mascara, men det hjelper ikke Skal prøve å holde dem oppe til de tørker, takk for tips Bruker løsvipper ofte, synes bare det er så slitsomt å måtte bruke vipper selv til hverdags fordi mine står rett frem! Blir vippene rette igjen når de får vann på seg? Har vurdert vippebøy en stund faktisk, det er INGENTING som funker Blir så frustrert, haha! Ikke vippebøy... Vippeløft! Nei, unngå vann,damp og mascara i 24h etter behandling sen kan du vaske ansiktet så mye du vil. De går ned gradvis etterhvert som vippene vokser å ukene går men mine har hold seg fine i ca 7 uker. Jeg har å brukt et serum fra Dior innen jeg påføre mascara å det gir veldig fint resultat. http://karljohanhudpleie.no/behandlinger/lvl-vippeloft/ Anonymous poster hash: 4d223...fac
Anwa Skrevet 11. mai 2015 #14 Skrevet 11. mai 2015 (endret) Kjøp en bedre vippetang.Anonymous poster hash: 89d15...164 Jeg har brukt vippetenger religiøst i snart 15 år, og for min del er det INGEN forskjell på Shisheido sin og billigmerker. Jeg har lest at Shu emuras vippetang skal fungere bedre på asiatiske øyne pga formen, men ville holdt meg litt skeptisk til det om jeg var deg. Har ingen erfaring med det selv, men eyelash-perm/vippe-løft høres ut som en god løsning Endret 11. mai 2015 av Anwa
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #15 Skrevet 11. mai 2015 Jeg har rette vipper, og slet med det samme som deg. Så fikk jeg Lancome sin mascara i Hypnose vannfast, og den gjorde underverker for meg! Nå bruker jeg en billigere mascara, tror det er "the rocket" fra maybelline ellerno. Jeg brukte også hårføner for å varme vippetangen før, men jeg gjør det ikke nå lenger. Mine vipper er for øvrig lange og ganske tynne, så de holder lett på vannfast mascara fordi den tørker mye fortere enn vanlig mascara. Du kan jo søke på google: "straight asian lashes" ellerno? Anonymous poster hash: 39022...541
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #16 Skrevet 11. mai 2015 Varm opp vippetangen OG bruk vannfast maskara (alle fra Maybelline). Skal love deg at krøllen holder. Anonymous poster hash: 24165...2b7
Yzma Skrevet 12. mai 2015 #17 Skrevet 12. mai 2015 Fungerer sånn vippebøy altså? Husker jeg prøvde det når jeg var mindre, men syntes aldri jeg så noen effekt.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #18 Skrevet 12. mai 2015 Fungerer sånn vippebøy altså? Husker jeg prøvde det når jeg var mindre, men syntes aldri jeg så noen effekt. Vippebøy er noe dritt... LVL VIppeløft funker som bare den! http://karljohanhudpleie.no/behandlinger/lvl-vippeloft/ Anonymous poster hash: 4d223...fac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå