AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Blir dere mørke i armhulene etter barbering? For det blir jeg 🙈 Så derfor prøver jeg å kutte ned på barbering og har heller begynt å dra på voksing. Råd for å få fine armhuler?Anonymous poster hash: 03c9c...e7d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 Kunne ikke brydd meg mindre om hvordan armhulene mine eller andres ser ut så lenge de ikke stinker 2 ukers svette. Hårløse, hårete, mørke, lyse, nuppete, glatte - who cares det er armhuler og jeg skal ikke spise biff eller iskrem derifra. Anonymous poster hash: ee694...2fe 1
Alethia Skrevet 13. mai 2015 #3 Skrevet 13. mai 2015 Har epilert armhulene en gang, og det var noe av det vondeste jeg har opplevd. Resultatet ble veldig bra da, så jeg prøver å mote meg opp til å gjøre det igjen. Merket forskjell på "mørkheten" allerede etter en gang.
globalagogo Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 Vokser og de ser ut som inni albuen:) Ikke mørke i det hele tatt! tror det mørke vi ser etter barbering er hårene som ligger rett under den tynne huden.. så det er lurt å vokse:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå