AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Hvis jeg spiser 1500 kalorier om dagen. (Nå bare sa jeg et tall). Hvis jeg en dag har veldig lyst på potetgull. Kan jeg da spise 1300 kalorier ordentlig mat, og 200 kalorier med potetgull uten at det vil ha noe å si? Istedet for å spise 1500 kalorier med ordentlig mat? Når det kommer til slanking altså. Anonymous poster hash: f7d86...fec
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Ja:) Supert! Da trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet for at jeg "sprakk" litt i dag da ) Anonymous poster hash: f7d86...fec
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #4 Skrevet 9. mai 2015 Slutt å tenk bare kalorier, men hva som faktisk er sunt for kroppen din. Å kutte ut vanlig mat i fordel for potetgull er rett å slett dumt, da potetgull gir deg ingenting annet en økt sjanse for hjertesykdom, kreft og diabetes. Derimot spiser du vanlig og sunt, og unner deg litt potetgull og annet usunt i ny og ne, uten å ha det enorme fokuset på bare kalorier vil du ha det mye bedre med deg selv. Anonymous poster hash: 599a4...e08 2
Taklampe Skrevet 9. mai 2015 #5 Skrevet 9. mai 2015 Slutt å tenk bare kalorier, men hva som faktisk er sunt for kroppen din. Å kutte ut vanlig mat i fordel for potetgull er rett å slett dumt, da potetgull gir deg ingenting annet en økt sjanse for hjertesykdom, kreft og diabetes. Derimot spiser du vanlig og sunt, og unner deg litt potetgull og annet usunt i ny og ne, uten å ha det enorme fokuset på bare kalorier vil du ha det mye bedre med deg selv.Anonymous poster hash: 599a4...e08 Ja, jeg har tenkt på det. Jeg overfokusert på kalorier, og det tar mer energi enn jeg ønsker å bruke på det. Men vanskelig å ikke tenke sånn. Liker å føle jeg har kontroll
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #6 Skrevet 9. mai 2015 Kanskje greit å gjøre det en periode til du blir mer vant til å merke metthet og forstå av deg selv når du burde stanse å spise. Jeg spiser potetgull innimellom og da blir jeg så mett at jeg kutter et av måltidene den dagen. Da spiser jeg en halv stor pose. Anonymous poster hash: e4827...be0
frkangel Skrevet 9. mai 2015 #7 Skrevet 9. mai 2015 er det verdt å spise feks 45 gram superchips som er 200 kcal ? jeg får bare lyst på mer hehe 1
IreneUtålmodig Skrevet 9. mai 2015 #8 Skrevet 9. mai 2015 Erstatter alltid torsdagens kveldsmat med 24gr eventyrsjokolade :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå