AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Og så har de en helt tom Tinder-profil! Kun med bilde! Hva går det av dere? Tror dere virkelig at dere vil treffe drømmemannen som vil ha personligheten deres når alt dere serverer er utseendet deres, gjerne også med altfor mye sminke og store utringninger? Anonymous poster hash: 18aca...fc1 2
sjonkelrolf Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Hvis de samme kvinnene klager over at menn bare er interesserte i utseende når de selv har tekstløse profiler, "lider" de vel av såkalt kognitiv dissonans. Dvs, forskjell mellom liv og lære, eller som jeg har sagt mange ganger før, forskjell mellom hva de sier og hva de gjør.
frøkna Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Artig logikk.. Du møter en dame som klager over at menn bare er ute etter utseende, også en dame som er overfladisk også tror du at alle damer har en logikkbrist? Jeg har ikke tinder, men syns ikke det er så rart at man ikke legger ut en hel del der. Kjemi finner man vel ut av når man møtes, og nettdating i seg selv er jo overfladisk? 1
sjonkelrolf Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 Men noen ord i tillegg til noen bilder bør man kunne ta seg tid til å rable ned. En del gjør jo det, selvfølgelig, men en god del gjør ikke det. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #5 Skrevet 9. mai 2015 Etter det som er meg bekjent, er både gutter og jenter med Tinder-profiler ikke særlig interesserte i hverandres persoligheter. Tvert om, er jeg av inntrykket av at Tinder-mennesker kun er interessert i flørting og knulling. Anonymous poster hash: 559e7...af6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #6 Skrevet 9. mai 2015 Og så har de en helt tom Tinder-profil! Kun med bilde! Hva går det av dere? Tror dere virkelig at dere vil treffe drømmemannen som vil ha personligheten deres når alt dere serverer er utseendet deres, gjerne også med altfor mye sminke og store utringninger? Anonymous poster hash: 18aca...fc1 Jeg hadde tom tinderprofil. Når en bruker nettdating går det på utseendet. Og så ser man "ah, hun/han der liker jeg" og så går man på date og finner ut om man har kjemi også og passer sammen personlighetsmessig. Akkurat slik som jeg og samboer gjorde, og vi hadde ikke vært samboere om vi kun likte utseendet til hverandre. En trenger ikke legge ut masse om seg selv på Tinder. Det er ikke vanlig. Anonymous poster hash: 13223...453 1
Gjest miss_sara Skrevet 9. mai 2015 #7 Skrevet 9. mai 2015 Tinder handler bare om utseendet og det er det.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #8 Skrevet 9. mai 2015 Nå har ikke jeg tinder, men jeg har profil på sukker. Der har jeg bilder og jeg har skrevet en utfyllende tekst om meg selv. Jeg får mange mailer og nesten ingen kommenterer eller spør om teksten...Jeg får bare kommentarer om utseendet mitt. Og jeg er tross alt grå mus! Jeg er enig i at menn bare bryr seg om utseende og vekt. Anonymous poster hash: 5f43a...58c
sjonkelrolf Skrevet 9. mai 2015 #9 Skrevet 9. mai 2015 Nå har ikke jeg tinder, men jeg har profil på sukker. Der har jeg bilder og jeg har skrevet en utfyllende tekst om meg selv. Jeg får mange mailer og nesten ingen kommenterer eller spør om teksten...Jeg får bare kommentarer om utseendet mitt. Og jeg er tross alt grå mus! Jeg er enig i at menn bare bryr seg om utseende og vekt. Anonymous poster hash: 5f43a...58c Da jeg var på Sukker bladde jeg konsekvent forbi profiler uten tekst. Interesserte meg ikke. Leste teksten, og sendte melding forankret i noe av det hun faktisk hadde skrevet. Klart, hvis jeg likte profilen, da. Sendte ikke meldinger i hytt og pine. Hjalp ikke på svarprosenten, riktignok. Men sånn er det.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #10 Skrevet 9. mai 2015 Hvis de samme kvinnene klager over at menn bare er interesserte i utseende når de selv har tekstløse profiler, "lider" de vel av såkalt kognitiv dissonans. Dvs, forskjell mellom liv og lære, eller som jeg har sagt mange ganger før, forskjell mellom hva de sier og hva de gjør. Kan det være Det Kristet Utseende? Anonymous poster hash: fb37b...052
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #11 Skrevet 9. mai 2015 Da jeg var på Sukker bladde jeg konsekvent forbi profiler uten tekst. Interesserte meg ikke. Leste teksten, og sendte melding forankret i noe av det hun faktisk hadde skrevet. Klart, hvis jeg likte profilen, da. Sendte ikke meldinger i hytt og pine. Hjalp ikke på svarprosenten, riktignok. Men sånn er det. Kanskje du er et unntak. Jeg får bare meldinger av typen "hei, du er pen", "du ser ut som en drøm", "du, som er så pen..", "du ser tankefull ut" osv. Jeg er høyt utdannet og har et bredt interessefelt, altså mye å ta tak i, men får bare kommentarer om utseendet likevel. Anonymous poster hash: 5f43a...58c
sjonkelrolf Skrevet 9. mai 2015 #12 Skrevet 9. mai 2015 Kanskje du er et unntak. Jeg får bare meldinger av typen "hei, du er pen", "du ser ut som en drøm", "du, som er så pen..", "du ser tankefull ut" osv. Jeg er høyt utdannet og har et bredt interessefelt, altså mye å ta tak i, men får bare kommentarer om utseendet likevel. Anonymous poster hash: 5f43a...58c Hadde jeg vært på Sukker og sett hva du hadde skrevet, hadde jeg nok sendt en melding med forankring i profilen. Selvfølgelig, hvis din profil hadde vært innenfor mine preferanser, da. Har også høy utdannelse, med diverse interesser, og hvis jeg er på et nettdating-sted skal det mer til enn noen bilder for at jeg skal ta kontakt. Det må være mer substans enn som så. Ble ikke mange meldinger på slutten. Veldig mye likt, lite som stikker seg ut. Det er det forsåvidt på Tinder også, det skal sies.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå