AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Jeg står mellom blå og hvit (rødt blir litt for flashy for meg å ha på en kjole) men er redd det blir litt "klisje" med blå kjole? Min favoritt til nå er en kjole jeg fant i hvitt, men er redd det blir for "sommer" Så hvilken farge skal dere ha på kjolen på nasjonaldagen? Og er det innenfor å ha en hvit kjole selv om det ikke er sommer? Anonymous poster hash: 2f48d...305
Gjest ashanti Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Lurer på det samme.. jeg står mellom en hvit og en svart. Føler også at hvit et veldig sommer - men usikker på om svart er greit? Følger med for tips
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Hvorfor skal det bli "klisje" å ha blå kjole? Selv skal jeg har mørkeblå kjole. Anonymous poster hash: b4f2b...b86
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 Hvitt synes jeg blir veldig sommer ja.. Ser ikke problemet eller hva som er klisje med å velge blå (eller sort for den saks skyld) kan jo friske opp med andre farger. Bare dropp rødt og hvitt så blir det ikke flagg asisasjoner Anonymous poster hash: b4f2b...b86
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #5 Skrevet 8. mai 2015 Syns alltid det er litt problematisk å velge en hvit kjole til en dag man ikke vet hvordan været blir. Om det blir sol og 25 grader er hvit kjole et supert valg, men det kan jo like gjerne ende med regn og 10 grader liksom. Hvit kjole i regn blir helt feil for meg uansett om man har blazer eller noe annet over, men kanskje jeg er litt sær? På 17. mai ville jeg derfor valgt et plagg i en farge og stoff som fungerer like godt i sol som i regn, og som kan gjøres mer eller mindre sommerlig med et ytterplagg eller ikke. Det verste jeg ser er barn i 17. mai-tog med lyse korte kjoler og sandaler når det regner! Hadde jo bare et plagg bestemt selv da jeg var yngre, og det var jo en risiko når jeg hadde valgt ut noe sommerlig! Nå har jeg bunad, og slipper å tenke på det lenger heldigvis! Anonymous poster hash: 1157d...6fd
PatrickBateman_ Skrevet 8. mai 2015 #6 Skrevet 8. mai 2015 (endret) Hvordan ville dere stylet denne, bare i sort til 17 mai? Eller blir det helt feil stil med sort maxikjole? http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=59722325 Endret 8. mai 2015 av Eneleh
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #7 Skrevet 9. mai 2015 Hvitt synes jeg blir veldig sommer ja.. Ser ikke problemet eller hva som er klisje med å velge blå (eller sort for den saks skyld) kan jo friske opp med andre farger. Bare dropp rødt og hvitt så blir det ikke flagg asisasjoner Anonymous poster hash: b4f2b...b86 Jeg tenker umiddelbart flagg når jeg ser nesten alle med rød, hvit eller blå kjole. Det går an å gå med andre farger enn disse på 17. mai. Anonymous poster hash: e6642...8d1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #8 Skrevet 9. mai 2015 Antrekket mitt blir svart, men det er en del sølvpaljetter på det. Så blir det nok noe i samme duren på tilbehøret dersom jeg kommer til å gjøre noe ut av sistnevnte. Usikker på hvor mye vi kommer til å gjøre ut av selve dagen da vi ikke har noe skolebarn enda, og værmeldinga er usikker. Anonymous poster hash: 49593...5a7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #9 Skrevet 9. mai 2015 Hvordan ville dere stylet denne, bare i sort til 17 mai? Eller blir det helt feil stil med sort maxikjole? http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=59722325 Sort, eventuelt noe i "gull"-farge, kanskje? Anonymous poster hash: 49593...5a7
Gjest Tigress Skrevet 10. mai 2015 #10 Skrevet 10. mai 2015 Eg synest det er kult med raudt, kvitt og blått i kleda på 17. mai, eg, litt som dei gjer i USA på 4. juli!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå