Gå til innhold

Lang tid etter et brudd før dere begynte å date igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel ett år nå. Har kun hatt en flørt i løpet av dette året, varte et par måneders tid. Etter det kjenner jeg ingen behov for å date eller gå aktivt inn for å treffe noen.

Jeg kan av og til kjenne på det at jeg savner å ha noen der. Men i neste øyeblikk priser jeg meg lykkelig for at jeg er alene :) Nesten så tanken på å binde meg til noen "skremmer" meg litt.

Lang tid gikk det før dere begynte datinga etter et brudd? Når er man egentlig klar, for akkurat nå kjennes det ut som at jeg aldri kommer til å bli det :lol:

Jeg håper virkelig ikke dette kommer til å vare, jeg ønsker ikke å bli værende alene så alt for lenge. Og ja, jeg er litt uerfaren på dette... Har så og si vært i forhold siden jeg var ungdom, mulig en medvirkende årsak til at jeg setter pris på å være helt alene nå... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vil jeg komme med klisjeen- det hørtes helt ut som meg!

Jeg er i helt samme situasjon som deg, og jeg tenker mye på det du tar opp. Hva om jeg ikke finner noen igjen.....

Jeg har det fint alene, men kjenner litt på savnet etter noen nå. Og kjenner at jeg blir veldig redd for at jeg ender opp alene. Så jeg kunne også trenge noen solskinnshistorier😄

Skrevet

Haha, jeg føyer meg elegant inn i rekken her..er på samme sted, sånn sett. Vært singel i 8 mnd snart etter et nesten 10 års samboerskap ( gift i 3 av de siste årene) Men jeg er heller ikke klar for en ny kjæreste enda..og i starten var det helt nydelig å være me-myself-and I, men savnet etter en venn har såvidt begynt å melde seg..for min del tror jeg at en søndags-kjæreste hadde vært en fin greie nå, deilig sex, kos og nærhet, overnatte i ny og ne..jah, ingen som krever noe.. Men hvor finner man en sådan venn, min tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...