AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Noen som vil være med ut og sjekke sammen? I stedet for å "winge" med kompisene mine tenkte jeg å prøve å gå ut med en jente som også er på sjekkern. Tror dere det kan funke? Anonymous poster hash: 5239e...e3a
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Det funker som faen har winga kompiser før jeg, og de har winga meg. Og det blir garantert en morsom tur på byen. Anonymous poster hash: eb6ce...d3d
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Det funker som faen har winga kompiser før jeg, og de har winga meg. Og det blir garantert en morsom tur på byen. Ja, tror det kan være en suksessoppskrift. Er du med? Anonymous poster hash: 643d6...c92
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 Ja, tror det kan være en suksessoppskrift. Er du med? Anonymous poster hash: 643d6...c92 Når som helst. BTW - min ene wingman endte opp med å bli min for en stund Men gøy var det Anonymous poster hash: eb6ce...d3d
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #5 Skrevet 8. mai 2015 Haha, ja sånn kan det gå Anonymous poster hash: 643d6...c92
Petra75 Skrevet 8. mai 2015 #6 Skrevet 8. mai 2015 Her kommer et dumt spørsmål fra en gammel dame; men hvordan winger man, egentlig? Fremgangsmåte mottas med takk
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #7 Skrevet 8. mai 2015 Her kommer et dumt spørsmål fra en gammel dame; men hvordan winger man, egentlig? Fremgangsmåte mottas med takk Jeg som dame ute med kompis: Vi ender opp med å snakke med noen randoms. Jeg ser en søt jente (jeg klarer fint å se forbi pupper ) og snakker med henne, og skryter av min kompis men passer også på å ha en unskyldning for at vi to ikke er sammen. Og så passer jeg på at de ender opp med å stå nærmere og nærmere hverandre. Menn er ikke like subtile når de skal winge, men de får det da til på et vis de også. Jeg ender i hvert fall opp med å skravle med flere menn. Anonymous poster hash: eb6ce...d3d 1
Petra75 Skrevet 8. mai 2015 #8 Skrevet 8. mai 2015 Haha, jeg og en singel kompis har snakket om å gå ut og winge hverandre, men det føles litt sært å "sjekke opp" damer, liksom. Selv om det er for ham 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #9 Skrevet 8. mai 2015 Her kommer et dumt spørsmål fra en gammel dame; men hvordan winger man, egentlig? Fremgangsmåte mottas med takk Jeg kan ingen triks og er neppe en god til å winge, men tror jeg hjelper uansett. Det er lettere psykisk å gå bort til en jente om man er to og om jeg ikke er interessert i jenta så er det lett for meg å pushe på at vi skal gå bort til noen jenter(jeg har jo ikke noe å tape). Når vi først er der så synes jeg også det er lettere å være utadvendt når man kjenner den ene personen enn om man er alene med fremmede. Nå er jeg mann, men tror det samme vil gjelde for mange kvinner. Anonymous poster hash: ba0df...311
Petra75 Skrevet 8. mai 2015 #10 Skrevet 8. mai 2015 Jeg kan ingen triks og er neppe en god til å winge, men tror jeg hjelper uansett. Det er lettere psykisk å gå bort til en jente om man er to og om jeg ikke er interessert i jenta så er det lett for meg å pushe på at vi skal gå bort til noen jenter(jeg har jo ikke noe å tape). Når vi først er der så synes jeg også det er lettere å være utadvendt når man kjenner den ene personen enn om man er alene med fremmede. Nå er jeg mann, men tror det samme vil gjelde for mange kvinner. Anonymous poster hash: ba0df...311 Jo, men jeg tenkte mer på å winge en mann når man er kvinne selv. Terskelen for å gå bort til andre kvinner på byen er rimelig høy. For meg
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #11 Skrevet 8. mai 2015 Jo, men jeg tenkte mer på å winge en mann når man er kvinne selv. Terskelen for å gå bort til andre kvinner på byen er rimelig høy. For meg Jeg skulle til å skrive at om dere kunne gått bort til bord hvor det satt en mann og en kvinne, men det er kanskje ikke det beste rådet. Anonymous poster hash: ba0df...311
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #12 Skrevet 8. mai 2015 Jo, men jeg tenkte mer på å winge en mann når man er kvinne selv. Terskelen for å gå bort til andre kvinner på byen er rimelig høy. For meg Nei jenter snakker man med enkelt på byen man møter de i dokøen for eksempel. Der snakker i hvert fall jeg med de fleste Det er ikke så truende med en jente å snakke til en annen jente. Vi er jo gjerne litt mer reserverte om det kommer en mann busende opp til oss og lirer av seg masse svada. Men en annen jente er ikke skummelt. Anonymous poster hash: eb6ce...d3d
Petra75 Skrevet 8. mai 2015 #13 Skrevet 8. mai 2015 Nei jenter snakker man med enkelt på byen man møter de i dokøen for eksempel. Der snakker i hvert fall jeg med de fleste Det er ikke så truende med en jente å snakke til en annen jente. Vi er jo gjerne litt mer reserverte om det kommer en mann busende opp til oss og lirer av seg masse svada. Men en annen jente er ikke skummelt.Anonymous poster hash: eb6ce...d3d Hm. Med meg er det motsatt...
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #14 Skrevet 8. mai 2015 Hm. Med meg er det motsatt... Mange jenter er reserverte ovenfor andre jenter, fordi vi hele tiden ser konkurranse i hverandre. Men det er tåpelig. Det er bare usikkerhet. Prøv å snakk litt med jenter på byen, og du merker fort at de faktisk setter pris på å bli snakket til av andre av samme kjønn (og gjør de ikke det, er de så fulle av seg selv at de ikke er verdt å snakke med heller). Jeg er i hvert fall veldig uhøytidelig og driter en lang marsj i den der "måle hverandre opp og ned i mente" og det tror jeg folk setter pris på - uansett kjønn. Anonymous poster hash: eb6ce...d3d
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #15 Skrevet 8. mai 2015 Haha, jeg og en singel kompis har snakket om å gå ut og winge hverandre, men det føles litt sært å "sjekke opp" damer, liksom. Selv om det er for ham Du skal jo sjekke opp menn. Anonymous poster hash: 643d6...c92
Petra75 Skrevet 8. mai 2015 #16 Skrevet 8. mai 2015 (endret) Du skal jo sjekke opp menn.Anonymous poster hash: 643d6...c92 Ikke når jeg skal winge. Endret 8. mai 2015 av Petra75
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #17 Skrevet 8. mai 2015 Ikke når jeg skal winge. Han skal jo winge deg, og du skal winge han. Anonymous poster hash: 643d6...c92
Petra75 Skrevet 8. mai 2015 #18 Skrevet 8. mai 2015 Han skal jo winge deg, og du skal winge han. Anonymous poster hash: 643d6...c92 Ja? Men da må jeg jo snakke med damene. Hvis ikke kan vi jo bare skilles på puben og sjekke som vanlig.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #19 Skrevet 9. mai 2015 Ja mye bedre å winge med/for motsatt kjønn! Jeg winger alltid for kameratene mine, sørger for å smile skikkelig til jenter som prøver å prate med de sånn at de ikke føler seg truet av meg som en sur kjæreste, og sier ofte "kom å sett deg med oss da!" osv til jenter i baren. Når kompisen(e) mine winger meg så gjør de det også ganske subtilt syns jeg, for de sier ikke akuratt til andre fremmede menn kom å sett deg med oss, men de introduserer meg alltid for deres venner og venners venner og passer på å ikke oppta for mye fokus om jeg f eks står ute å tar en røyk med en interessant fyr, og sier ting om meg på en naturlig måte som er positivt, f eks forteller en morsom historie eller ting som "hun der er helt rå" osv :D Anonymous poster hash: 594ff...efb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå