AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Eller er det kanskje bare den som er ved meg som er kjip? Så og si alltid tomme for noe. Spesielt ille er det fra Torsdag og ut...9 av 10 gang må jeg dra på en annen butikk for å få alt på handlelisten. Nitrist utvalg sammenlignet med Coop, Spar, osv. Dårligst grønnsaker av alle kjedene. First world problems, men får alltid utrolig avsmak å handle der, og spesielt siden de er utsolgt for noe. Hver jævla gang Anonymous poster hash: 43c0f...a87 1
FantasDick Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Her er det Rema som er best av de tre butikkene vi har, selv om de ikke like spenstig utvalg som Extra.
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Rema 1000 her i byen er aldri tomme for noe. Alltid fulle hyller og alle ferskvarene ser freshe ut. Kanskje du kan kontakte hovedkontoret og klage litt, slik at de får press på seg til å bedre seg?
Gjest morhjertegod Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 (endret) Her jeg bor er det motsatt, nærbutikken er Spar, der er det alltid utsolgt. Rema 1000 hvor vi handler er det aldri utsolgt. Tror ikke dette går på butikk, men den som driver butikken. De som har ansvaret, og den som driver denne rema 1000 du handler i, gjør ikke jobben sin. Men utvalger er ikke så fancy på rema1000, så vi handler på meny om vi skal ha spes varer. Endret 8. mai 2015 av morhjertegod
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #5 Skrevet 8. mai 2015 Det varierer nok fra butikk til butikk. Her i bygda er Rema1000 den beste butikken, med kjempestort utvalg i både grønt, kjøtt og fisk. Og vi har endatil en veldig stor og bra Kiwi-butikk også, men Rema'n er hakket hvassere. Men de varierer kanskje mer på utvalget sitt da; jeg skulle ha tak i blåskjell der en lørdag (fordi jeg hadde sett det der tidligere), men da hadde de ingen blåskjell, men krabbeskjell etc. Anonymous poster hash: 4d748...069
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #6 Skrevet 8. mai 2015 Rema 1000, i gamle Lidl bygg, er best. Det hele er avhengig av de som driver butikken, som med alt annet. Anonymous poster hash: 2832c...fa1 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #7 Skrevet 8. mai 2015 "Min" Rema er den desidert beste sv butikkene i nærheten, og jeg har Rema, Coop Xtra, Kiwi, Bunnpris og Prix innen 10 min gangavstand.Anonymous poster hash: 3387e...031
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #8 Skrevet 8. mai 2015 Hos meg er Ica best i og med at de har ferskvaredisk, men min Rema har jeg ingenting å utsette på, har ikke opplevd at de har vært utsolgt for noe, og de har flott frukt/grønt avdeling. Så vidt jeg vet er Rema 1000 selvstendige kjøpmenn som driver butikkene selv, under Rema 1000 paraplyen. så det blir nok påvirket av hvordan hver enkelt driver butikken. Det gjelder de aller fleste butikker det. Anonymous poster hash: d0513...a17
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #9 Skrevet 8. mai 2015 Rema 1000, i gamle Lidl bygg, er best. Det hele er avhengig av de som driver butikken, som med alt annet.Anonymous poster hash: 2832c...fa1 Var tenkt å skrive det samme Anonymous poster hash: d29f3...278 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #10 Skrevet 8. mai 2015 Ja, de er dårligst blant butikkene jeg kan finne på å bruke. Sjelden tom for noe, men dårlig utvalg og dårlig kvalitet på frukt og grønt. Lukter snodig gjør det også. Likevel, de er klart billigst og dermed hender det jeg stikker innom der. Men som oftest betaler jeg gladelig litt ekstra for å handle på Eurospar som er fantastisk ryddig, stort utvalg og alltid en hyggelig ansatt i nærheten i tilfelle man lurer på noe. Hver til sitt bruk. Anonymous poster hash: b5112...862
Gjest The damned Skrevet 8. mai 2015 #11 Skrevet 8. mai 2015 Ja, her er Rema 1000 også en av de beste butikkene. Stort sett aldri tomt for ting, utenom kanskje på mandag hvor det er tomt for noen av de mest populære varene. Men har en Kiwi som ofte er tom for ting, så varierer nok fra butikk til butikk og deres rutiner.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #13 Skrevet 8. mai 2015 Handler på flere Rema her i byen og det varierer hvor veldrevne de er. Så det kommer nok an på ledelsen og de ansatte på den enkelte butikk. Anonymous poster hash: c0f2a...267 1
Severus Skrevet 8. mai 2015 #14 Skrevet 8. mai 2015 Min lokale Rema er mildt sagt tragisk, en fredag måtte jeg handle Zalo på 7 eleven fordi Rema var fri. De er alltid fri for mange ting, å gulvet og frukten er uapetittelig.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #16 Skrevet 8. mai 2015 Jeg handler ofte på Rema fordi de er billige, men foretrekker egentlig Coop Obs (og det er kanskje der jeg handler mest?) eller Spar, selv om det er litt dyrere på Eurospar. Synes frukt- og grøntavdelingen på de aller fleste Rema-butikkene jeg har vært innom er tragisk, så jeg handler stort sett aldri frukt og grønt der. Ellers synes jeg Rema har noen OK billigprodukter og er rimelige på det meste, men det er også enkelte varer de rett og slett ikke har i utvalget sitt, som jeg må til Obs for å få tak i. Den Rema-butikken jeg snakker om er verdens største, så... de burde vel ha det meste. Anonymous poster hash: 9aa99...bc9
Ruby_Tuesday Skrevet 8. mai 2015 #17 Skrevet 8. mai 2015 Rema varierer nok fra butikk til butikk. Der jeg bodde før valgte jeg Rimi fremfor Rema, siden Remabutikken var så knøttliten og uoversiktlig. Her jeg bor nå, handler jeg bare på Rema. Har også Meny, Rimi og Kiwi i nærheten, men de kan ikke måle seg.
Kamikatze Skrevet 8. mai 2015 #18 Skrevet 8. mai 2015 (endret) I "bygda" jeg bor er det fire Rema som jeg vet om. Tre av dem har som oftest varene, og går ikke tom oftere enn andre kjeder. Hyggelig betjening på tre og en halv av dem (er ei med konstant PMS i kassa på den ene). Standarden hos Rema er bedre enn Spar-butikkene og Rimi her. På høyde med Coop-Extra-butikkene. Sistnevnte er veldig god på å bli utsolgt for ting. Vinnerne på kvalitet og utvalg er Coop OBS og ICA. Alle sammen er kjempegode på feilprising. Måtte jeg velge kun to butikker her, måtte det bli OBS og Rema. Sammen utfyller de hverandre på pris og varebredde. Rema har fått mye pes for frukt, hører jeg. Det merker jeg lite til her, så det er tydelig at konkurranse, varekunnskap og yrkesstolthet virker kvalitetshevende. Endret 8. mai 2015 av Kamikatze 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #19 Skrevet 8. mai 2015 Rema 1000 er desidert den beste butikken i sentrum. Handler alltid på Rema 1000 torgata når jeg går forbi.Anonymous poster hash: aa0ed...b45
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #20 Skrevet 8. mai 2015 Jeg kjøper bacon og strimlet svinekjøtt på rema 1000. Ellers så handler jeg kun på Coop Obs. Ica er nærbutikk, og det er ihvertfall dårlig! Men de skal bytte til noe annet, siden Ica har blitt kjøpt opp, krysser fingrene for Coop Extra, bedre det enn noe annet. Kiwi og bunnpris holder jeg meg langt unna, der er det ihvertfall ekstremt dårlig. Funnet flere varer som er utgått på dato der, på flere forskjellige butikker. Anonymous poster hash: a7365...b96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå