AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Jeg er ond. Tenkte på mine 3 søsken og meg selv da mamma døde....ikke mannen hennes de siste årene Det holder med meg og mine søsken. La oss være i fred. Ligger unnaAnonymous poster hash: 67e33...edc 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Arveoppgjør? Hvis ikke: At du først og fremst tenkte på din egen sorg og på dine søsken er vel ikke så rart. Med mindre du oppførte deg ufyselig mot din mors mann vil jeg tro han har forståelse for det. Anonymous poster hash: bf5d7...798
minister-mio Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Det er kanskje ikke for sent å strekke ut en hånd til mannen til moren din
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 Det er kanskje ikke for sent å strekke ut en hånd til mannen til moren din For ikke å glemme at det er hardere å miste en partner enn en foreldre...sånn når to grusomhet skal veies opp mot hverandre. Stakkars mann.Anonymous poster hash: 9f5a1...fca 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #5 Skrevet 9. mai 2015 For ikke å glemme at det er hardere å miste en partner enn en foreldre...sånn når to grusomhet skal veies opp mot hverandre. Stakkars mann.Anonymous poster hash: 9f5a1...fca Det varierer vel fra person til person...Anonymous poster hash: 7bc07...231 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå