Gå til innhold

Plutselig ikke interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) jeg har noe jeg lurer på som jeg håper noen kan svare meg på.

De siste ukene har jeg hatt god kontakt med en gutt, og vi har hatt en god tone helt fra starten. Jeg har fått mangen søte meldinger av han og har virkelig hatt sommerfugler i magen.

Han bor i nabobyen, så det har blitt sms, skype og snapchat til å begynne med.

Men den siste uka har han vært mer stille, og har skrevet mindre og mindre, og ikke i den samme flørtetonen som før.

Jeg ble litt nysjerrig i kveld, så jeg sendte han en sms der jeg bare skrev at han måtte si fra hvis han syns jeg sendte for mye hjerter og sånn til han, bare for å se om jeg fikk noe frem. Han svarte at han syns det var søtt med hjerter og at det gikk jo an å vise at man var glad i vennene sine med hjerter. Hva mener han med det? Er han ikke intressert lenger? :(

Anonymous poster hash: 6c315...c96

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen gutter er veldig lettskremte, og en slik "konfrontasjon" kan bli i det meste laget for de. Du burde bare droppa det spørsmålet. Heller bare fortsatt som før og håpe han kom tilbake. Menn kan fokusere på andre ting enn en flørt i perioder. Kanskje han har hatt mye å gjøre på jobb og derfor hatt mer fokus på dette, enn på deg, de siste dagene. Men med den meldigne din så kan det hende at du har dytta han bort fra deg. ta det derfor med ro fremover nå.

Anonymous poster hash: c1560...54c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

^Jeg tror desverre ikke på unnskyldningen om at man er opptatt med jobb hvis man plutselig blir stille og annerledes i tekstingen enn tidligere - da ville han sørget for at du fikk vite at det var mye på jobb.

Han omtalte deg som venn, så er vel ikke mer komplisert enn at han aldri har lagt mer i det enn vennskap.

Anonymous poster hash: 38bab...2e4
  • Liker 2
Skrevet

TS her.

Uff ja jeg følte det kanskje var dumt å spør han om det.

Jeg ble bare så usikker da han snudde om, fra å skrive masse romantiske meldinger hele tiden, til nesten ikke noe. Jeg har ikke så mye erfaringer på dette området :(

AnonymBruker
Skrevet

Det som skjer er at det er romantiske meldinger og ikke noe mer, til slutt blir gutta leie av det og tenker at du bare behandler dem på den måten for å være snill uten at du mener noe mer om det. Så gnager det på dem noen dager eller uker og så blir det stopp.

Anonymous poster hash: 42f6c...622
AnonymBruker
Skrevet

Ouch... Friendzoned.

Anonymous poster hash: e6f37...c8a
AnonymBruker
Skrevet

Han svarte at han syns det var søtt med hjerter og at det gikk jo an å vise at man var glad i vennene sine med hjerter. Hva mener han med det? Er han ikke intressert lenger? :(

Anonymous poster hash: 6c315...c96

Han ser på deg som en venn.

Han har vel svart mindre fordi han har skjønt at du kanskje liker han som mer enn venn og han har backa ut fra noe flørtegreier, og så på dette som en perfekt anledning til å påpeke at han kun ser på deg som en venn. Kunne faktisk ikke fått skrevet det mere rett ut.

Anonymous poster hash: c6db8...5c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...