AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 skal ha på meg hvit kjole på 17 mai, og vurderer å ha på strømpebukse. Er skikkelig blek hvis det har noe å si. Hudfarget strømpebukse eller sort? Er 20 år Anonymous poster hash: 1d6ed...7ae
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Det finnes ikke noe som heter hudfarget. Man ser bare fæl ut. Anonymous poster hash: c2842...e12 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #6 Skrevet 8. mai 2015 Ikke svart. Hudfarget kan se bra ut, men ser fort feil ut om den ikke er av gos nok kvalitet Anonymous poster hash: a23c2...043
Millimani Skrevet 8. mai 2015 #7 Skrevet 8. mai 2015 skal ha på meg hvit kjole på 17 mai, og vurderer å ha på strømpebukse. Er skikkelig blek hvis det har noe å si. Hudfarget strømpebukse eller sort? Er 20 årAnonymous poster hash: 1d6ed...7ae Alder spiller ingen rolle... Kommer jo litt an på hvor hvit den kjolen er, og du skriver at den er skikkelig blek. Det er mye som passer til hvitt, det må nesten være opp til deg, smak og behag? Både sort, grå og hudfarget kan passe. Så har du vel sko også
PatrickBateman_ Skrevet 8. mai 2015 #8 Skrevet 8. mai 2015 Bare pass på at du ikke bruker glinsende, gråaktige strømpebukser(som mange ender opp med..) hvis du går for nude! Selv bruker jeg alltid sorte. Når jeg skal være ekstra fin bruker jeg den tynneste sorten, slik at de blir halvveis gjennomsiktige. Nude synes jeg er så vanskelig å finne noe som ser bra ut.
PatrickBateman_ Skrevet 8. mai 2015 #10 Skrevet 8. mai 2015 Gå uten strømpebukse,det er det fineste Enig der, men kan jo bli kaldt.
Chloe- Skrevet 8. mai 2015 #11 Skrevet 8. mai 2015 Enig der, men kan jo bli kaldt. Hvis det er for kaldt er det ikke sesong for hvit kjole. 1
Gjest morhjertegod Skrevet 8. mai 2015 #12 Skrevet 8. mai 2015 Jeg så et bilde på nett i dag(husker ikke hvor) da jeg letet etter hvit kjole, der brukte modellen blå strømpebukse til, og knall røde sko. Litt spes, men det var stilig jeg ville nok kjørt nude, eller uten.
Serafina. Skrevet 8. mai 2015 #13 Skrevet 8. mai 2015 Jeg ville ikke hatt sort strømpebukse til hvit kjole, virkelig ikke. Nude eller uten. 6
Gjest gjestvest Skrevet 8. mai 2015 #14 Skrevet 8. mai 2015 Du kan spørre enhver moteredaktør, de kan fortelle deg: du finner aldri en strømpebukse nær din egen hudfarge så styr unna. Gjør som de som råder deg til å gå uten, om det ikke er kaldt. Om det er kaldt ville jeg gått for den tynneste sort du kan finne, for det er faktisk fint.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #15 Skrevet 8. mai 2015 Takk dere! Da går jeg nok for å ikke ha noen strømpebukse Anonymous poster hash: 1d6ed...7ae 1
Gjest gjestvest Skrevet 8. mai 2015 #16 Skrevet 8. mai 2015 Takk dere! Da går jeg nok for å ikke ha noen strømpebukse Anonymous poster hash: 1d6ed...7ae Du kan jo evt gå med sykkelbukse under for å ikke fryse.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #17 Skrevet 8. mai 2015 Hudfarvet eller en annen klar farve. Ihvertfall ikke sort, brun eller grå. Anonymous poster hash: 7f48f...ec7 4
Stocking lover Skrevet 8. mai 2015 #18 Skrevet 8. mai 2015 Hvorfor ikke brun dersom du har lys hud? Kontrasten til hvit kjole kan jo være fin. Nuppete, frossen hud er ikke spesielt fint! 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #19 Skrevet 8. mai 2015 Nude, og så tett opptil egen hudfarge som mulig. Og strømper av god kvalitet. Kald, rosa-blek hud uten strømpebukser er ikke pent. Og sort til hvit kjole er helt feil. Anonymous poster hash: 3f72c...819 8
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #20 Skrevet 9. mai 2015 Jeg ville brukt strømpebukser i fargen nude. Hva enkelte mote ikoner sier betyr vel ikke så mye. Hvis en har helt perfekte ben (hvem har det) så er fremdeles mange som bruker strømpebukser. Er vel ikke slik at de som bruker det trenger å flagge det.... Jevn farge på bena er viktigere mener jeg. Vi er ikke i USA med 25 grader.Anonymous poster hash: 91a4b...cdf 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå