AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #21 Skrevet 11. mai 2015 Her skrudde jeg på varmekablene igjen i dag. Pleier vanligvis å skru de av i sommerhalvåret, men nå er jeg lei av å fryse :/Anonymous poster hash: e8cd2...3ab
Gjest Christina146 Skrevet 11. mai 2015 #22 Skrevet 11. mai 2015 Så lenge jeg har husket har jeg hatet vind. Jeg blir utrolig irritert når jeg er ute og det blåser. Det nærmest koker over!! Noen flere som har det sånn? Forresten så synes jeg mai har vært utrolig kald hittil :/ lufta er liksom så kald og vinteraktig Anonymous poster hash: 9736b...2ad Er helt enig med deg! Vind er det værste som finnes! Håret mitt fyker oveer alt, som i øynene, i munnen, på ketshupen på pølsen, i isen! ÅÅRGH. Også blir det utrolig krusete og bustete:( Og ikke minst er det kaldt!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #23 Skrevet 11. mai 2015 Jeg har bodd flere år på vestlandet, og jeg er født i Nord-Norge, så den påstanden din var helt bomtur! Da burde du vite at 6m/s er "laber bris", ikke akkurat kraftig vind. Dobler du vindhastigheten snakker vi om "liten kuling". Det er litt kraftig vind. Men man begynner ikke med obs-varsel før man er i "liten storm" (21-24 m/s) eller sterkere. Anonymous poster hash: 4a917...e4d 1
Gjest Eiss Skrevet 11. mai 2015 #24 Skrevet 11. mai 2015 Jeg liker vind når jeg er inne. Men ikke når jeg er ute.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #25 Skrevet 13. mai 2015 Ikke så glad i vind jeg heller. Da jeg var en tur i Kirkenes, blåste det en banan i ansiktet mitt, forferdelig ubehagelig. Det var såpass kraftig at jeg brakk nesa av det. Anonymous poster hash: 43fe6...579
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #26 Skrevet 13. mai 2015 JA! Jeg hater vind! Da kald vind om høsten, vinteren og våren. Litt svak vind når du ligger og koker på en strand ved Stillehavskysten i 30+ er noe helt annet Men hater også regn, kulde og snø. Blir syk med en gang jeg fryser, lei av å være syk hele jævla tiden Anonymous poster hash: 7c67b...c1c
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #27 Skrevet 13. mai 2015 Misliker vind veldig. Gi meg heller skikkelig tørr sprengkulde. Har bodd på Vestlandet, var småsjuk 3/4 av året, og værsjuk alltid. Jeg ble så sliten av den vinden, regnet kunne jeg leve med, med vinden! Anonymous poster hash: 7002d...8d9
globalagogo Skrevet 14. mai 2015 #28 Skrevet 14. mai 2015 Får så vondt i hodet av vind: / Og så er det slitsomt å jogge/sykle/være ute generelt når det er sånn! Vanskelig å prate i telefonen, håret blåser overalt, og om man ikke har hette på jakka si er man ille ute
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå