Gå til innhold

Jeg hater vind!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge jeg har husket har jeg hatet vind. Jeg blir utrolig irritert når jeg er ute og det blåser. Det nærmest koker over!!

Noen flere som har det sånn?

Forresten så synes jeg mai har vært utrolig kald hittil :/ lufta er liksom så kald og vinteraktig :(

Anonymous poster hash: 9736b...2ad

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Finnes mange typer vind.

Det er godt med varm vind selv om den kan blåse relativt kraftig (type 6 m/s).

Det er godt med vind på en veldig solrik dag slik at dagen ikke blir så utrolig varm.

Det er fælt med kald vind når det er 15 kuldegrader ute siden da føles det enda mer bitende kaldt ute.

Vind som kommer opp i storm styrke (ordentlig storm) er fælt å gå i ute.

Skrevet

Jeg liker vind.

Skrevet

Jeg er blitt sånn på mine gamle dager. Hvis jeg er ute plager det meg ikke så mye, men innendørs er det en annen sak. Det bråker så innmari. Inntil ca. 9 m/s går det greit, men deretter blir jeg rett og slett sur.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finnes mange typer vind.

Det er godt med varm vind selv om den kan blåse relativt kraftig (type 6 m/s).

Det er godt med vind på en veldig solrik dag slik at dagen ikke blir så utrolig varm.

Det er fælt med kald vind når det er 15 kuldegrader ute siden da føles det enda mer bitende kaldt ute.

Vind som kommer opp i storm styrke (ordentlig storm) er fælt å gå i ute.

Du har ikke vært på vestlandet eller i Nord-Norge forstår jeg. Det der er jo normalvind.

Anonymous poster hash: 4a917...e4d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Når noen "is passing wind", er det litt ubehagelig

Anonymous poster hash: 99619...04b

• Liker 3
Skrevet

de eneste gangene jeg virkelig har hatt lyst til å kvele den vinden er hvis jeg har sminka meg sykt bra og er kjempefornøyd med håret. Og så kommer vinden først bakfra sånn at håret står som en vifte rundt ansiktet, og så forfra sånn at maskaraen renner til ørene. Så når jeg ankommer festen så ser det ut som om jeg har vært på byen dagen før, sovnet med sminken på, nettopp sto opp, og ankom på direkten fra soverommet. :fnise:

Ellers er det jo superkoselig å sitte inne og kikke ut på ordentlig rufsevær!

• Liker 2
Gjest Evans
Skrevet

Da jeg var liten trodde jeg det var jeg selv som styrte om det skulle blåse ute eller ikke. Så jeg var kjempeglad hver gang det var vind, for da trodde jeg det var jeg som hadde laget det..

Nå som jeg er voksen forstår jeg jo at det ikke er jeg som lager denne vinden, og da kan jeg heller ikke stoppe den, men også littkoselig minne fra barndommen. Så litt ambivalent forhold til dette med vind.

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke vinden jeg heller.

Jeg blir alltid veldig bustete på håret av det....

Anonymous poster hash: a9c57...f71
  • Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Du har ikke vært på vestlandet eller i Nord-Norge forstår jeg. Det der er jo normalvind.

Anonymous poster hash: 4a917...e4d

:fnise: Jeg har bodd flere år på vestlandet, og jeg er født i Nord-Norge, så den påstanden din var helt bomtur!

AnonymBruker
Skrevet

Vind er bra ssker, det renser luften både ute og inne, ved gjennomtrekk.

Anonymous poster hash: 48e9f...365

Skrevet

Jeg ELSKER vind! Ingenting får meg i bedre humør enn høstvinden, gleder meg allerede. :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Her er det vind hele året sånn omtrent, så om det skulle irritert meg hadde jeg blitt sprø!! :fnise:

Anonymous poster hash: 9a11f...8ba
AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat flytta til Oslo og hører mange klage over vinden. Ler like godt hver gang, og når de spør hvorfor jeg ler svarer jeg "Jeg er fra Nord-Norge, dette er ikke vind".

Jeg har ingenting imot vind, ved mindre den når orkan-styrke og gjør ommøblerer hagen min

Anonymous poster hash: 43c11...f9c

Skrevet

Jeg liker ikke vind som gjør at man må gå diagonalt forover og presse seg frem. Noen vindkast på en drepende varm sommer derimot, er herlig. :D

Skrevet

Da jeg var liten trodde jeg det var jeg selv som styrte om det skulle blåse ute eller ikke. Så jeg var kjempeglad hver gang det var vind, for da trodde jeg det var jeg som hadde laget det..

Aaww.. Så utrolig søtt! Ser det for meg

Skrevet

Jeg er veldig glad i vind, men jeg HATER regn.. ._.

Skrevet

Jeg hater iskald vind, men varmere går bra.

Skrevet

Hater vind på vinter, høsten og våren. Jeg frysepinne og det er kaldt når det blåser. I hår blåste det skikkelig her og det var så kaldt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...