AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Jeg er en mann i starten av 40-årene, som har vært singel i over fem år nå, har ikke sett meg om etter ei eller datet jenter i disse årene som singel. I det siste har jeg startet å fundere over om jeg skal forbli singel eller om jeg skal starte å leite etter ei igjen, finner grunner for og imot for begge alternativene. Tidligere hadde jeg en drivkraft i meg, som styrte meg mot å søke jenter de periodene jeg var singel, den drivkraften er der ikke lenger - i alle fall ikke like sterk som før, kanskje det er derfor jeg er så passiv på sjekkefronten at jeg ikke har vært søkende i det hele tatt? Nå har nok andre faktorer, som at jeg har brent meg i ett tidligere forhold og det faktum at jeg jobber mer enn de fleste og derfor har desto mindre fritid, også innvirkning på hvorfor jeg har vært totalt passiv på sjekkefronten. Jeg vet sannelig ikke mer hva jeg vil? Egentlig så er jeg en lidenskapelig person som naturlig skulle søke ett forhold, i alle fall liker jeg å tro det for slik var det i alle fall tidligere, så hvorfor ikke nå mer? De er jo mye ved et forhold jeg i grunn savner, og man blir jo litt lysten på å oppleve nærhet og noe seksuelt igjen etter så lang tid uten... Men blir det riktig å søke noen når drivkraften for det ikke er der så mye mer tror dere? Noe i meg skulle ønske at jeg forelsket meg igjen, for når jeg er forelsket så er drivkraften der definitivt, men er redd for å ha blitt såpass gammel at det aldri vil skje igjen også - kanskje har jeg derfor opplevd mitt på kjærlighetsfronten og det er ment at det skal være over for min del? Anonymous poster hash: 730af...bad
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Klart du skal prøve drivkraften trenger bare et lite push. Er du en hyggelig og grei kar, så har du helt sikkert mye å gi til den rette dama også. Anonymous poster hash: c8f35...ab8
superpuma Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Selvfølgelig er det ikke over for deg!! Kjør på! Prøv å ikke tenk så mye over det, da jobber du bare mot deg selv. Det blir som en selvoppfyllende profeti, du går inn med en holdning og leter etter ting som bekrefter tankene dine... Bare vær åpen, du trenger ikke gå inn med noen spesiell holdning til det ene eller det andre. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 Mye av grunnen til at drivkraften forsvinner er vel kanskje fordi du har innsett at du ikke trenger en dame så mye som du egentlig ønsker. Altså du skriver jo selv, du skulle ønske du hadde mer nærhet og sex i livet. Hvis dette er det eneste du savner i livet ditt, så er det jo klart at du ikke har mye drivkraft for å oppsøke kvinner. Løsningen derimot er jo å ha flere damer du kan holde på med samtidig. Det eneste som gjelder da er at du ser bra ut. Har du lite hår på hodet, så fjern det helt. Tren og se bra ut. Siden du jobber mye, så har du vel mye på stell fra før. Bruk alt dette til din fordel. Pul damer, nyt de for det de er, og så får du det du savner. Nemlig nærhet og sex. Men om du søker mer enn det, altså en familie så må du jo selvfølgelig gå for det. Selv har jeg innsett at kvinner koster mer enn de smaker, og har mistet all drivkraften selv. Hilsen mann 34 Anonymous poster hash: edf48...656 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #5 Skrevet 8. mai 2015 Jeg er en mann i starten av 40-årene, som har vært singel i over fem år nå, har ikke sett meg om etter ei eller datet jenter i disse årene som singel. I det siste har jeg startet å fundere over om jeg skal forbli singel eller om jeg skal starte å leite etter ei igjen, finner grunner for og imot for begge alternativene. Det faktum at du starter denne tråden viser at du ønsker å treffe noen nye Anonymous poster hash: 2251c...a3f
Gjest morhjertegod Skrevet 8. mai 2015 #6 Skrevet 8. mai 2015 Etter fem år som singel, så vender man seg til det og man kan fint trives med det. Jeg var også fem år alene, konsentrerte meg om meg selv/barna og var litt skadeskutt. Trivdes kjempe godt, hadde fem gode år, så glad jeg fikk den tiden. Men plutselig en dag møtte jeg mannen med stor M, så da kom driven tilbake. Så tok en sjans og har ikke angret siden, men angrer eller ikke på valget om å være alene i fem år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå