Gjest Henne Skrevet 3. juli 2002 #1 Del Skrevet 3. juli 2002 Hei, Trenger noen tips. Skal til Paris i slutten av juli der skal vi få med oss cabrale Moulin Rouge med middag og alt. Så er det det store spørsmålet: hvor pent skal man være kledd. Vet at menn må ha dress.......men må det være mørk? Og meg......må jeg ha en fotsidd fin kjole? Er ikke så flink med kleeskoder..........kanskje noen kunne hjelpe. Har ikke lyst å se helt anderledes ut der. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Henne Skrevet 4. juli 2002 #2 Del Skrevet 4. juli 2002 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 4. juli 2002 #3 Del Skrevet 4. juli 2002 Kan du ikke for eksempel søke på internett, (eks: Google) på Moulin Rouge. Du kan f.eks se på bilder fra folk som har vært der/ folk som viser bilde av seg selv som er der og se hva de har på seg. Hvis du søker etter Moulin Rouge, kan du velge å bare få bilder derifra.: "Images". Du kan jo også søke på MOulin R., men utelukke filmen... Det kommer nok endel om den. Moren min bor i Paris, men jeg har aldri vært der. Hun har vært der, men er for tiden på en forretningsreise i Russland, så jeg får ikke tak i henne så lett. Neste gang jeg snakker med henne kan jeg spørre hvordan det var der, men jeg regner egentlig med at det var pent antrekk, uten å være på et ball eller liknende. Håper det hjalp litt i all fall....... Sandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Henne Skrevet 5. juli 2002 #4 Del Skrevet 5. juli 2002 Takk for tipset. Skal prøve meg fram på internett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå