AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Tror ikke dette hører hjemme i utdanning fordi det handler om økonomi? Har lest inne på Lånekassen og prøvd å forstå dette med kaptialinntekt og reduksjon av lån og stipend. Vær så snill og hjelp meg å regne ut, ikke kritisere meg. Forstår det virkelig ikke. Trenger å beregne litt, da jeg holder på å finne ny bolig og trenger å vite hva jeg står med i mnd :-) Jeg får første studieåret en inntekt (OS og AAP) på tilsammen rundt 250.000,-. AAP mister jeg året etter, og vil dermed gå noen år etter med 150.000,- mindre. OS økes vel til fullt når jeg ikke lenger får AAP, da maks. Men jeg klarer ikke bruke formelen på hjemmesiden til Lånekassen... Jeg sliter virkelig med å forstå hvor mye det vil bli redusert når jeg får inn 250.000,- og senere rund 150.000,- (full OS). Har sett på beløpsgrensene, så er ikke det. Har to små jeg forsørger, så det spiller vel også en rolle. Noen som gidder å hjelpe meg...? Anonymous poster hash: 10c70...fab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå