AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Hei Det er en ting jeg har lurt på en stund. For rundt ett år siden hadde jeg en nokså gammel nokiamobil på mobilen var det et "program" som het Internett Radio.der fant jeg en kanal som het "politi radio Vestfold" Da jeg undersøkte litt nærmere, fant jeg også politi- og ambulanseradio fra Storbritannia. Noen andre som også har lagt merke til dette?Anonymous poster hash: f89bc...442
PPM Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Tror hele landet er over på tetra nå, men det er ikke så veldig lenge siden det var liv i vestfoldradioen. Et drøyt år eller to kanskje?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Nei. Men har i tidligere tider fått "politiradioen" inn på en gammel radiokasettradio. Også opplevd forstyrrelser fra politiet inn på en gammel kassetv. Det viste seg da at politiet stod utenfor og hadde stoppet en stjålet bil. Full innfo om alt fikk vi inn på lyden på tven. Ikke uten grunnpolitiets radio digitaliseres. Anonymous poster hash: 00efe...60c
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 Det som var rart med det var at jeg fikk det inn på en nettbasert radio. Det erca 1-2 år siden jeg hadde mobilen!Anonymous poster hash: f89bc...442
PPM Skrevet 8. mai 2015 #5 Skrevet 8. mai 2015 Det som var rart med det var at jeg fikk det inn på en nettbasert radio. Det erca 1-2 år siden jeg hadde mobilen!Anonymous poster hash: f89bc...442 Det er ikke så rart, det lå en stream på nettet inntil for 1-2 år siden, det var før de gikk over til tetra. Nå er det slutt på moroa.
Zzyzx Skrevet 8. mai 2015 #6 Skrevet 8. mai 2015 Tror hele landet er over på tetra nå, men det er ikke så veldig lenge siden det var liv i vestfoldradioen. Et drøyt år eller to kanskje? Rett under ett år. Juni 2014. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå