AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Kan jeg koble iPaden opp på mobildata i mitt tlfabon. via tvillingsim selv om den ikke har cellular? Har iPad air uten cellular. Takker for svar. Anonymous poster hash: eac0c...f41
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Hvor skal du sette inn sim-kortet da?Anonymous poster hash: 66cd5...e41
Gjest pandabjørnen Skrevet 17. mai 2015 #3 Skrevet 17. mai 2015 Som brukeren over meg skriver, det går jo ikke sette inn et sim-kort i en iPad som ikke har har muligheten til å ta i mot et sim-kort. Men det er likevel en enkel løsning, det er jo bare å dele datatrafikken med din mobil. Ved å dele mobilt nettverk, så kobler du sammen mobil og iPad og du kan surfe på abonnementet til din mobil. Har vel litt forskjellig navn dette her på de forskjellige mobilene, men for min kones iPhone så heter det Delt internett, og så må en taste inn Wi-Fi passordet som står på mobilen på den iPaden e.l. som skal få dele internett med din mobil. På min Samsung så må jeg inn på Nettverkstilkoblinger, så velge Flere nettverk, så tilslutt Internett deling. Så blir det omtrent den samme prosedyren får å sammenkoble/dele mobilens datatrafikk med din iPad. Regner med at det er omtrentlig den samme prosedyren om du har en annen Android eller Windows mobil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå