AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Jeg skal starte med IVF om noen få uker. Sist så var jeg til samtale på riksen å de sa at en prøve hadde steget fra under 1 til 5 men jeg husker ikke åssen prøve dette var, husker bare hun sa ta den skulle ligge på mellom 10 og 60 ( hvis jeg ikke husker feil ) på jenter som var normale. Noen som vet hvilken prøver det kan være ? Husker ikke åssen prøver hunvsa det var.Anonymous poster hash: 21735...8ac
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Noen som kan svare meg ? TsAnonymous poster hash: 21735...8ac
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 AMH kanskje?? Hva er det ? Syns hun sa det var noe med eggkvalitetenAnonymous poster hash: 21735...8ac
Pebbles Skrevet 8. mai 2015 #5 Skrevet 8. mai 2015 Hva er det ? Syns hun sa det var noe med eggkvalitetenAnonymous poster hash: 21735...8ac Anti Muller Hormon -hormon som blir produsert i eggstokkene som sier noe om eggreserve/hvor mange egg som er igjen i eggstokkene. Litt usikker på om det kan stige, det synker etterhvert som man blir eldre. Normalverdien er mellom 10-60 om jeg ikke husker helt feil, jeg har PCOS og er over normalen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå