AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Er usikker på om kroppen er i stand til å fungere optimalt med en såpass lav bmi, men hva vet vel jeg. Anonymous poster hash: f8e97...fd5
Cata Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Tror ikke det er sunt for de fleste. Det er vel en grunn for at BMI anbefalingen er som den er, selv om BMI riktignok bare er retningsgivende og ikke et absolutt mål. Men så har vi jo disse menneskene som er "naturlig tynne" og ikke legger på seg et gram nesten uansett hva de spiser. For dem tror jeg ikke nødvendigvis en BMI i det området er så usunt, ettersom kroppen deres bare er slik. Jeg tror imidlertid ikke så lav BMI er noe å strebe etter for oss som ikke naturlig ligger på det nivået. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 Det kommer helt an på. Jeg har en BMI som er lavere enn det, men har fått klar beskjed av legen om at jeg ligger på en fin vekt til min kropp. Alt av blodprøver viser at jeg er frisk som bare det, og ikke har noen mangler av noe. Anonymous poster hash: 2adef...d82 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå