AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Det er en fyr godt opp i årene(vil tippe et sted mellom 60-70 år) som jeg pleier å møte på når jeg er ute å går. I begynnelsen brydde jeg meg ikke noe særlig, men nå de siste mnd har jeg begynt å møte på han såpass hyppig at jeg begynner å lure på om han holder øye med meg? Forhåpentligvis er jeg bare paranoid.. Det han gjør er at han tuter når han kjører forbi og gliser sleskt til meg. Noen ganger henger han ut vinduet også, mens han bremser bilen ned til gåfart og glor intenst. Har også sett han på jobben min(jeg jobber på kjøpesenter) og da plystrer han på meg og står å glor. Mistenker at dette må være en fyr som har en skrue løs, og at han er sånn mot alle kvinnfolk han ser. Men jeg føler meg ikke trygg når jeg ser han komme kjørende og kjenner jeg blir mektig irritert også. Er det noe jeg kan gjøre her? Han bryter jo ikke loven på noe vis akkurat, men jeg syns det er ekkelt!Anonymous poster hash: 6118f...599
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Ta med deg en venninne/venn et par ganger når du er ute på tur og konfronter sleipingen. Si at hvis han ikke gir seg, vil du kontakte politiet. Anonymous poster hash: 147cc...0df
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Ta med deg en venninne/venn et par ganger når du er ute på tur og konfronter sleipingen. Si at hvis han ikke gir seg, vil du kontakte politiet.Anonymous poster hash: 147cc...0df Jeg går/jogger mye med venner men typisk nok går jeg alltid alene når han kommer kjørende. I dag og ett par ganger tidligere har jeg møtt på han i nærheten av der jeg bor, så jeg er livredd for at han skal finne ut eller kanskje allerede vet hvor jeg bor:/Anonymous poster hash: 6118f...599
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 Ta bilde av han/film han når han kjører forbi. Få tak i bilnummeret, og undersøk hvem denne løse skruen er. (Send bilnummeret til 2282, så får du navn tilbake.) Gir han seg ikke etter å ha blitt filmet, i all offentlighet, så kontakt politiet og vis frem film og hvem han er. Anonymous poster hash: 25b93...ee4 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #6 Skrevet 7. juni 2015 Det du skriver her har jeg også opplevd. Og jeg sa ifra til politiet. Du trenger jo ikke å anmelde? Slike mennesker forstår ikke at det de gjør kan virke skremmende og de har bare godt av å få tilsnakk sånn at de forstår det er unormalt og gjøre sånne tingAnonymous poster hash: c005b...2b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå