AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Hei, jeg har nettopp kjøpt bolig og skal nå kjøpe vaskemaskin. Lurer veldig på hvilken jeg skal kjøpe? Jeg har ingen erfaringer med dette fra før, hittil har jeg vasket tøyet mitt på fellesvaskeri. Lurer også på om jeg skal kjøpe en med innebygd tørketrommel, har noen erfaringer med sånne? Jeg er veldig usikker. Anonymous poster hash: b94c9...308
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Hei, jeg har nettopp kjøpt bolig og skal nå kjøpe vaskemaskin. Lurer veldig på hvilken jeg skal kjøpe? Jeg har ingen erfaringer med dette fra før, hittil har jeg vasket tøyet mitt på fellesvaskeri. Lurer også på om jeg skal kjøpe en med innebygd tørketrommel, har noen erfaringer med sånne? Jeg er veldig usikker.Anonymous poster hash: b94c9...308 Sånn med innebygd tørketrommel er kjempekjekt! Jeg bruker den bare når jeg har vasket sokker og undertøy, for det er så kjedelig å henge opp sånt småtteri.. Men pass på at den kan ta endel kilo, de fleste kombimaskiner kan tørke mindre mengde enn de kan vaske, og det er kjedelig å måtte tørke vasken i to omganger. Anonymous poster hash: 56755...df2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Du bør ha minst 1600 omdreininger på sentrifugen. Kort/hurtig programmer for daglig vask av små mengder tøy som ikke er særlig skittent, og mulighetr for ekstra sentrifugering av f.eks. småvask/håndvask. En fordel med flere programmer og "fri" temperaturvelger. AEG er min favoritt, har du mye penger kan du gå for Miele. De maskinene som har store tromler og tar 8 til 10 kg. Har ofte kort levetid, pga dårlige fester av tromlene, fikk jeg opplyst da jeg kjøpte vår AEG, nylig. Anonymous poster hash: 90d86...fa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå