AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Har flyttet, og fått meg en søt liten veranda! men den er veldig møkkete. Hvordan vasker man en veranda og hva slag såpe bruker jeg? Litt lite med penger nå, så ikke råd til sånne "spesial" såper akkurat nå. Kan jeg bruke vanlige rengjøringssåper? Anonymous poster hash: cb63f...cd0
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Jeg har en bitteliten balkong, og kjøpte bare en sånn gulvskrubb med stiv bust, så bruker jeg den og en bøtte vanlig såpevann, Ajax eller grønnsåpe eller noe. Det er muligens ikke like effektivt som spesialsåper, men det blir rent. Anonymous poster hash: deff7...22d
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Anbefaler ikke å bruke mye vann, hvis det er naboer rett under. Vi fikk klage på at vannet rant på naboens nyvaskede vindu . Men har du ikke det så vannet kan renne fritt, så plask i vei og skyll godt av såpen. Anonymous poster hash: 73310...3a7
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 Spørs om den er malt, i tre eller umalt betong. Vi bruker høytrykksvasker på ubehandlet betong. Noe annet vi ikke fungere. Vanlig Ajax og skrubb, kan du jo prøve?Anonymous poster hash: f18cd...789
Try2 Skrevet 8. mai 2015 #5 Skrevet 8. mai 2015 trenger ikke spesialmidler. Men må nesten vite hva slags materiale det er snakk om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå