Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #1 Skrevet 27. august 2004 Da har det skjedd, det jeg har gått å ventet på... Exen som bedro meg med en annen, og har vært helt utrolig jævlig med meg i ettertid, har nå begynt å krype... Han har begynt å sende sms`er, og i går ringte han...... Innholdet i sms`ene er av sånn sukkersøt art, og han er faktisk frekk nok til å be meg hilse til lillejenta mi( som forøvrig enda er såret og trist for at han plutselig forsvant fra hennes liv) Men tror dere jeg svarer på disse sms`ene og telefonene? ? NEI!!! Han har ødelagt så mye for meg, og det har tatt meg lang tid å bygge opp igjen den selvfølelsen han engang rev ned. Syns synd på dama hans( hvis han har dame lenger,da..). Måtte bare lette hjertet mitt....Takk KG
Gjest Madam Felle Skrevet 27. august 2004 #2 Skrevet 27. august 2004 bra at du klarer å styre unna, go huske på alt det negative. For noen hadde kanskje plutselig husket alt det positive. Du skal være stolt over deg selv.
*AM* Skrevet 27. august 2004 #3 Skrevet 27. august 2004 Kjempe bra. Og som de andre sier, husk de negative tingene.
*Lene* Skrevet 27. august 2004 #4 Skrevet 27. august 2004 Utrolig sterkt av deg.. Mange hadde nok ikke klart det du gjør nå.. Bravo :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå