AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Jeg vil ikke leve med disse tankene lenger.. Jeg har det ikke bra, og jeg gjør alt verre for meg selv. Jeg vil ha en tidsmaskin og reise tilbake i tid. Hvor jeg kan ordne opp i mine feil. 😕Anonymous poster hash: 2fa56...cf7
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Jeg vil også ha en sånn. Skal vi bygge en?! Anonymous poster hash: 2fa56...cf7
PPM Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 (endret) Det kan by på problemer. Lettere å satse på å gjøre framtiden bedre. Endret 8. mai 2015 av Petter 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #5 Skrevet 8. mai 2015 Kognitiv terapi? Regresjonsterapi? Anonymous poster hash: 0489d...acd
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #6 Skrevet 8. mai 2015 Vet følelsen...hva er problemet ditt med nåtiden?Anonymous poster hash: 04f66...16e
Kittykat Skrevet 9. mai 2015 #7 Skrevet 9. mai 2015 Jeg følte det sånn i en lang periode, bare at jeg ville leve i en annen tidsalder. Jeg følte at jeg ikke tilhørte i nåtiden. Jeg følte meg rett og slett annerledes og utilpass. Men jeg slet med depresjon i samme periode og jeg tror det er rett og slett presset man har på seg i forhold til jobb, barn, samboerskap, være mann/kone, mor/far osv nå til dags. Uansett, så er det mange som ønsker å skru tiden tilbake. Jeg kjenner godt den følelsen.
Gjest Jean Valjean Skrevet 9. mai 2015 #9 Skrevet 9. mai 2015 Du er klar over at livet ditt ikke nødnvendigvis hadde blitt bedre om du kunne gjort det.
SardintrollReturns Skrevet 9. mai 2015 #10 Skrevet 9. mai 2015 Noe som hadde vært fint var om det gikk an å "lagre", slik man gjør i dataspill. Om man gjør eller sier noe dumt, kunne man bare ha lastet inn igjen, og prøvd på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå