Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har så lyst å ta litt restylane. noen som ha erfaringer med det? :)

Anonymous poster hash: 61a32...e56
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Go for it. Det går fort ut igjen, så er ikke noe stress. Varer bare i 2 måneder.

Jeg brukte det før, men siden det er dyrt og går fort ut igjen, så gadd jeg ikke mer. Helt vanlig at du er hoven de første dagene og du kan få blåmerker. Jeg fikk litt blåmerker, men forsvant neste dag. Men du får bedøvelse. Jeg kjente ingenting i alle fall.

Anonymous poster hash: e90d7...20b

AnonymBruker
Skrevet

Varte mindre enn 2 mnd på meg, kanskje 4-5 uker. Ikke verdt pengene. Er du ung, er det vanlig at det går ut innen 2 mnd i lepper, der det går ut først pga mye blodsirkulasjon.

Synes også det gjorde dritvondt.

Anonymous poster hash: 69fe6...0fd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker det og er forsåvidt fornøyd med virkningen, men syns som de over her at det går for fort ut igjen. Jeg kjenner at jeg begynner å tvile på om det er verdt det...

Anonymous poster hash: 3e5c4...169
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du har en leppe som er pitteliten og en annen en som er kjempestor, så vil resultatet aldri bli bra. Du vil se ut som en and uansett.

Anonymous poster hash: 5c836...d34
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvor du skal ta det. Nå som jeg har brukt det noen år tar jeg bare hvert halvannet år til to år. Det er bare de første gangene ddet går fort ut igjen.

Anonymous poster hash: c1116...484

AnonymBruker
Skrevet

De jeg kjenner som har tatt restylane angrer som en hund, de får harde lepper og klumper etter bare et par uker. Men har selv lest meg opp på de andre mulighetene, Juvederm og en annen som jeg ikke husker navnet på nå, skal visst være mye bedre. Om noen har erfaringer med de så er det flott med mer info i denne tråden så slipper jeg å lage en ny når det allerede er en leppetråd! :)

Anonymous poster hash: 6882f...394
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt både restylane, juvederm og stylage. Jeg er nok mest fornøyd med juvederm da jeg opplever at det varer lengst. Jeg har 0,5 ml restylane i overleppa og det synes knapt, ikke snakk om å se ut som en and eller klumper.

Jeg har behandlet området under øynene, kinnna, under munnvikene og overleppa.

Anonymous poster hash: 6722c...553

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvakk kvakk!

Der var du igjen :roll:

Anonymous poster hash: e90d7...20b

• Liker 7
Gjest Whatevz
Skrevet

Kanskje jeg bruker noe annet enn restylane, jeg vet ikke men jeg tok i oktober og de har ikke blitt mindre ennå. Kjempefornøyd! Jeg tok 1 ml

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje jeg bruker noe annet enn restylane, jeg vet ikke men jeg tok i oktober og de har ikke blitt mindre ennå. Kjempefornøyd! Jeg tok 1 ml

Vet du hva det het der du tok det? :D

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, nei! Det ser helt idiotisk ut, og du trenger det ikke, for du er fin som du er!

Anonymous poster hash: f0961...c46
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes restylane gir svakt resultat, med mindre man tar så mye som gir duckface (mere enn 2 mg, vanlig dose er 0,5 og max 1) . Kan få samme effekten av en god lipgloss så absolutt ikke verdt pengene. Juvederm er derimot litt mere synlig selv i de lave dosene og fordelen her er at det også holder mye lenger.

Anonymous poster hash: 6882f...394
Skrevet (endret)

Min "erfaring" med dette, gjennom venninner og andre bekjente, er at det aldri ser ut som fyldige lepper. Det ser ut som et rart "nebb", og jeg kjenner ingen som ikke har angra senere. Et par av dem har fått permanente, harde klumper, i leppene sine.

Endret av Yme
  • Liker 4
Gjest crazycatlady
Skrevet

For all del, vil du se ut som Rannveig, Sophie Elise eller en av de andre bimboene er det bare å kjøre på. Gakk, gakk.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt både restylane, juvederm og stylage. Jeg er nok mest fornøyd med juvederm da jeg opplever at det varer lengst. Jeg har 0,5 ml restylane i overleppa og det synes knapt, ikke snakk om å se ut som en and eller klumper.

Jeg har behandlet området under øynene, kinnna, under munnvikene og overleppa. Anonymous poster hash: 6722c...553

Jeg skal ikke hardnakket påstå at det syntes på akkurat deg, men de fleste som tar det, ser ikke seg selv med all mimikk og i alle vinkler som oss utenfra. De fleste jeg kjenner som har tatt restylan tror at det ikke skaper andeleppe på dem, men det gjør det.

Anonymous poster hash: 5ec78...5c8

• Liker 3
Skrevet

Har så lyst å ta litt restylane. noen som ha erfaringer med det? :)

Jada bare gjør det. Går ut igjen. Leppene blir som før. Og ja du blir ganske hoven 1 dagen men det går iver og leppene blir smashing etterpå

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaringer med gode behandlere i Oslo?

Anonymous poster hash: 625cd...d62
AnonymBruker
Skrevet

Har kjempelyst å ta, men synes det er så ekstremt dyrt med tanke på effekten som går ut etterhvert. Har veldig tynne lepper og har hatt lyst siden jeg var 16, men som andre sier må man passe på at man ikke blir seende ut som Sophie Elise, med mindre det er det som er målet :P Dersom jeg har penger til overs engang tror jeg nok jeg kommer til å gjøre det. Har veldig lyst på et resultat som dette...

Anonymous poster hash: f05ae...df7

post-37809-0-90825400-1431264713_thumb.j

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...