AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Noen her som har en tilståelse, hva gjør dere her på Kvinneguiden når dere virkelig kjeder dere og trenger litt underholdning? Troller dere? Det er en del som anklages for å trolle i flere av trådene her inne! Er du en av de? Min tilståelse. Først. Jeg ser ikke på Paradise Hotel, mer hjernedød underholdning finnes ikke, men i blant kan jeg finne på å gå inn i "ingen spoling"-tråden, finner navnet på en deltaker og skriver at vedkommende stemmes ut i neste uke. For et rabalder det blir Anonymous poster hash: 4796d...ead 11
bippo Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Jeg leser svigermor-tråder, det er ofte så mye intriger og drama i de at jeg får fylt dagsbehovet og vel så det 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Jeg leser svigermor-tråder, det er ofte så mye intriger og drama i de at jeg får fylt dagsbehovet og vel så det Enig. De trådene kan være underholdende. Og alle trådene om venninner som ikke deler godteri, venninner som snylter, venninner som inviterer på middag, men forventer at du skal ta med egen mat, osv. Anonymous poster hash: 4796d...ead 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 Da leser jeg tråder som handler om dating typ tror dere h*n liker meg. Det gjør litt vondt å lese, for det er så mange som investerer så mye følelser i det, og så blir de ofte skuffa. Men jeg troller ikke. Anonymous poster hash: fce5d...f67 2
Travalo Skrevet 8. mai 2015 #5 Skrevet 8. mai 2015 Leser om andre sine kjærlighetsproblemer! Litt morsomt at alle er så forskjellige; ting jeg ikke reagerer på, reagerer andre på, og omvendt 1
Chizue Skrevet 8. mai 2015 #6 Skrevet 8. mai 2015 Når jeg kjeder meg på KG, så lukker jeg KG og gjør noe annet 2
Gjest Honeyblossom Skrevet 8. mai 2015 #7 Skrevet 8. mai 2015 Når jeg kjeder meg på KG, så lukker jeg KG og gjør noe annet Jeg også! haha.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #8 Skrevet 8. mai 2015 Da leser jeg tråder som handler om dating typ tror dere h*n liker meg. Det gjør litt vondt å lese, for det er så mange som investerer så mye følelser i det, og så blir de ofte skuffa. Men jeg troller ikke.Anonymous poster hash: fce5d...f67 De trådene holder jeg meg som regel unna, men trådene med slike trådtitler klikker jeg fort inn i: "Til gutten på bussen...", "jenta som jobber på Menyen på city", etc. Spennende greier Anonymous poster hash: 4796d...ead 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #9 Skrevet 8. mai 2015 Leser om andre sine kjærlighetsproblemer! Litt morsomt at alle er så forskjellige; ting jeg ikke reagerer på, reagerer andre på, og omvendt Sant. Kan være litt fascinerende. Tråden: "Er jeans akseptabelt på 17. mai" anbefales Anonymous poster hash: 4796d...ead 1
Gjest HeiHade Skrevet 8. mai 2015 #10 Skrevet 8. mai 2015 cmd + r to-tre ganger før jeg lukker fanen og finner meg noe bedre å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #11 Skrevet 8. mai 2015 Når jeg kjeder meg på KG, så lukker jeg KG og gjør noe annet What? Det er når jeg virkelig kjeder meg at jeg oppsøker KG. I dag har jeg fri fra jobben og har ingen planer, så da er KG perfekt. Var mye mer på KG da jeg studerte, nå blir det mye mindre KG på meg, får ikke med meg all dramaen som foregår her inne... Anonymous poster hash: 4796d...ead 1
Gjest The damned Skrevet 8. mai 2015 #12 Skrevet 8. mai 2015 Hvis jeg kjeder meg så leser jeg om andres kjælighetsproblemer, om barn og familie og trolletråder som er 10+ sider lange Snoker litt på sosial prat og ordleker."Dumme ting kunder sier" er en favoritt, og har virkelig fått sympati med de som jobber i butikk. Er mye morsomt å lese om her.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #13 Skrevet 8. mai 2015 Vel..er gjerne på kg npr jeg kjeder meg. Spør etter ALT jeg lurer på, leser og svarer på tråder jeg føler jeg kan diskutere i..Anonymous poster hash: 8da46...00a 1
bobler Skrevet 8. mai 2015 #14 Skrevet 8. mai 2015 svarer på alt jeg kan svare på, sånn som denne tråden
Chizue Skrevet 8. mai 2015 #15 Skrevet 8. mai 2015 (endret) Jeg også! haha. What? Det er når jeg virkelig kjeder meg at jeg oppsøker KG. I dag har jeg fri fra jobben og har ingen planer, så da er KG perfekt. Var mye mer på KG da jeg studerte, nå blir det mye mindre KG på meg, får ikke med meg all dramaen som foregår her inne... Anonymous poster hash: 4796d...ead Ja men det er en ond sirkel ser du, når jeg kjeder meg, så oppsøker jeg KG, men når jeg kjeder på KG så lukker jeg siden x) Som nå, spilte ett dataspill nå nettopp, men etter 20min så ble jeg "euurrgh, gidder ikke, kjeder meg" Og hva gjør jeg? Joo, jeg kommer hit :D Endret 8. mai 2015 av Chibi
Gjest Emera Skrevet 8. mai 2015 #16 Skrevet 8. mai 2015 Jeg går tilbake mange år og kikker på gamle tråder. Mimrer om da aktuelle temaer og husker gamle brukere. Og får denne "alt-var-så-mye-bedre-på-forumet-før"-følelsen.
Gjest morhjertegod Skrevet 8. mai 2015 #17 Skrevet 8. mai 2015 Når jeg kjeder meg, så surrer jeg litt rundt her på forumet. Leser om mennesker som har problemer med det ene og andre, så tenker jeg, jøss så godt jeg har det. Liker også drama trådene, men kun som titter ikke som deltager.
Anim92 Skrevet 8. mai 2015 #18 Skrevet 8. mai 2015 Enig. De trådene kan være underholdende. Og alle trådene om venninner som ikke deler godteri, venninner som snylter, venninner som inviterer på middag, men forventer at du skal ta med egen mat, osv. Anonymous poster hash: 4796d...ead
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #19 Skrevet 8. mai 2015 Enig. De trådene kan være underholdende. Og alle trådene om venninner som ikke deler godteri, venninner som snylter, venninner som inviterer på middag, men forventer at du skal ta med egen mat, osv. Anonymous poster hash: 4796d...ead Ronja?? Forøvrig er "gjerrigknarkhistorier" en favorittAnonymous poster hash: 34c40...6de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå